Neaten Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 (redigerat) Är på jakt efter ett bord till mitt keyboard, är inte förtjust i vingliga stativ utan det ska vara en stabil sak, med max 35 cm djup. Ikea har ett avlastningbord som passar perfekt i storlek, men det finns bara i rött, så det matchar inte gardinerna... ☺️ http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10120587 Har ni några tips var jag ska leta? Gärna butiker i Malmöregionen/Internet. Redigerat 31 januari 2009 av Neaten
laxlaxlax Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Måla om det / Luta av det / Bygg ett eget? kavla upp ärmarna, herr eller fru Neaten.
Neaten Postat 31 januari 2009 Trådstartare Postat 31 januari 2009 Då lägger jag hellre tid på att syn nya gardiner. 😆
laxlaxlax Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Då lägger jag hellre tid på att syn nya gardiner. 😆 Allright. Då kan jag rekommendera stoff o stil vid svågertorp för tyg. Men det har jag på känn att det visste du redan. Förresten, välkommen. Säger en till malmöbo.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.