drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 (redigerat) Jag tror du platsar i den här tråden... https://www.studio.se/index.php?showtopic...iew=getlastpost Haka på där. :-) Redigerat 30 januari 2009 av drloop
slejnard Postat 30 januari 2009 Trådstartare Postat 30 januari 2009 Jag tror du platsar i den här tråden...https://www.studio.se/index.php?showtopic...iew=getlastpost Haka på där. :-) Aah 😛 ok tack för tipset! jag snackar mest rppakalja vettu!! 😛
DieHard (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Min är fisförnäm....gärna höja vid 4,2... 🥰 Och mina pyser bara eller så är det luftvärnskanoner här ibland. Speciellt efter för mycket lök 😊
Anders F Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 (redigerat) raderar mitt inlägg då det egentligen spädde på tråden, vilket jag inte bör göra. Jag ber om ursäkt. Men man börjar kanske bli så van att sånna här trådar dyker upp nu om fredagar och lördagar 😊 Hur kan det komma sig? Redigerat 31 januari 2009 av Gizmozis
KillwithSkill Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Snygg tråd!: far åt helvete ditt inavalde idiot:
Analogfreak (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Snygg tråd!: far åt helvete ditt inavalde idiot: 2 moderatorer också som inte tar sitt ansvar och flyttar tråden till offtopic. ☺️
KillwithSkill Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 (redigerat) Den hör inte hemma ens där - Kanske hos trådskaparen! Redigerat 31 januari 2009 av KillwithSkill
Analogfreak (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 (redigerat) Ahaaa du redigerade ☺️ Redigerat 31 januari 2009 av Analogfreak
Analogfreak (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Ja du med! Ja jag skrev att du citerade mig tokigt men sen tog du ju bort det. ☺️
DieHard (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 raderar mitt inlägg då det egentligen spädde på tråden, vilket jag inte bör göra. Jag ber om ursäkt. Men man börjar kanske bli så van att sånna här trådar dyker upp nu om fredagar och lördagar 🙂 Hur kan det komma sig? Mmmm av samma anledning som du gjorde ett inlägg? Kommer ihåg vad du skrev så kan ju alltid upprepa den om du önskar det? 😆
DieHard (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Ahaaa du redigerade 🙂 ahh tänk att jag förstod att du skulle hitta till den här tråden. Förstår inte varför. 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 ahh tänk att jag förstod att du skulle hitta till den här tråden. Förstår inte varför. ☺️ Av nån anledning så hittar jag ofta dig också i den här typen av trådar... hur kommer det sig? 😄
slejnard Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Snygg tråd!: far åt helvete ditt inavalde idiot: Menar du mig? Vad är inavalde? Varför är du sur? Har du ingen humor? Törs du säga det på riktigt? Känner du mig? Har du svårt att fatta ett fyllos inlägg en fredagkväll?
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Jag tycker att hela den här tråden luktar skit... 😱
slejnard Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Jag tycker att hela den här tråden luktar skit... 😱 sant! 🙂
SadamJR Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Det intressanta att ta upp på den här sajten borde väl vara hur de låter. Det finns ju dessutom möjlighet att lägga upp exempel.
DieHard (oregistrerad) Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Menar du mig? Vad är inavalde? Varför är du sur? Har du ingen humor? Törs du säga det på riktigt? Känner du mig? Har du svårt att fatta ett fyllos inlägg en fredagkväll? Äh han bara gillar provocera och sticka ut lite då och då. 😕 Inget som ska tas på allvar.
base10 Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Det brakar till som själve fan och det luktar instängt överallt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.