Guitar Nilsson Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 (redigerat) Jag vet att jag läst om Baby bottle här på forumet, men söker jag på den dyker det upp massor av trådar om allt utom baby bottle nämns. Jag hittar nästan aldrig nåt med forumets sökmotor, att hitta trådar i studioforum är lättare via google. Vad gör jag för fel? Använder både vanlig och avancerad sök... På google hiitade jag inte ens några priser i Europa. Har de lagt ner den? Är den bra till tjej-sång? Och ackegura? Redigerat 30 januari 2009 av Guitar Nilsson
pme (oregistrerad) Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Det är i princip samma mic som violet dolly.
DrHans Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Jag vet att jag läst om Baby bottle här på forumet, men söker jag på den dyker det upp massor av trådar om allt utom baby bottle nämns.Jag hittar nästan aldrig nåt med forumets sökmotor, att hitta trådar i studioforum är lättare via google. Vad gör jag för fel? Använder både vanlig och avancerad sök... På google hiitade jag inte ens några priser i Europa. Har de lagt ner den? Är den bra till tjej-sång? Och ackegura? Kolla med Claes. Kanske han t o m har den på sin test site.
ONSatan Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Jag vet att jag läst om Baby bottle här på forumet, men söker jag på den dyker det upp massor av trådar om allt utom baby bottle nämns.Jag hittar nästan aldrig nåt med forumets sökmotor, att hitta trådar i studioforum är lättare via google. Vad gör jag för fel? Använder både vanlig och avancerad sök... På google hiitade jag inte ens några priser i Europa. Har de lagt ner den? Är den bra till tjej-sång? Och ackegura? Kolla med DrLoop här på forumet har för mig att han brukar förorda denna mick. Cheers!
slejnard Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Här har du en helt ny värld...garanterat blå!!! http://se.youtube.com/watch?v=wgqMrjXrb4U keep rocckin!!!! 😛
Claes Holmerup Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Babybottle är skitbra! En av mina favoriter. 😊 Finns förstås med på min testsite, som DrHans nämnde, liksom Dolly som pme nämnde. Babybottle finns, men Dolly tillverkas däremot inte längre - annars var det inte mycket som skiljde dem (vilket du också kan höra på mina inspelningar). Har inte haft tid att lägga upp BLUE på min nya hemsida, men det kommer snart - var så säker... 🥰 Svenskt listpris på Babybottle är f.n. 8450:- inkl moms.
Guitar Nilsson Postat 31 januari 2009 Trådstartare Postat 31 januari 2009 Babybottle är skitbra! En av mina favoriter. ☺️Finns förstås med på min testsite, som DrHans nämnde, liksom Dolly som pme nämnde. Babybottle finns, men Dolly tillverkas däremot inte längre - annars var det inte mycket som skiljde dem (vilket du också kan höra på mina inspelningar). Har inte haft tid att lägga upp BLUE på min nya hemsida, men det kommer snart - var så säker... 🙂 Svenskt listpris på Babybottle är f.n. 8450:- inkl moms. Oj, det var en stor slant... Så är det jämt med det man blir mest sugen på... Det är min polare som spelar in i lite mindre skala i källaren med bla sin dotter, hon vinner lite tävlingar osv, skriver egna bra låtar gör hon också. Han ska skaffa en lika NT2-A som jag har säger han, det de har nu är en ADK 51. Fast jag funderade om NT2-A kanske är mer en typisk mick för male vocals, och att det finns bättre "tjejmickar" i samma prisklass. Vad hiskeligt gott det är med den första kaffekoppen på morgonen! 😆
Guitar Nilsson Postat 30 september 2012 Trådstartare Postat 30 september 2012 (redigerat) DEn här är ju på tapeten lite då och då och mångas favorit. Här finns en beg till salu... Om priset är rätt vet inte jag, men det lät ganska bra för en så fin mick. Slå till idag, annanrs hinner nån annan före... http://vend.se/ad.php?132102 Edit: Ser att det var sjukt billigt! Redigerat 30 september 2012 av Guitar Nilsson
Claes Holmerup Postat 30 september 2012 Postat 30 september 2012 Slanten för en ny Baby Bottle har blivit betydligt mindre nu än den var när denna tråden var aktuell för sådär 3½ år sedan, med ett nuvarande listpris på 3595:-. För 1900:-, som den i annonsen, är den ett riktigt fynd! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.