PzYkBrYt Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Tjaba! Jag är det allmänna pzykbrytet som vandrar mellan husknutarna. 🙂 även kallad Alexus Domedagus. Jag spelar vanligtvis trummor, då främst metal. På senare tid har jag även upptäckt vad mycket kul man kan göra med en dator. 🙂 När jag inte håller på med musik pluggar jag.(förhoppningsvis) Det här verkar vara ett riktigt najs forum. tummen upp! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Hallao du! Tjena och välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Välkommen så =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Absolut välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Instämmer i kören: Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Välkommertz hit.. PsYkBrYt låter som en kille som är desperat efter pengar 😉 ..men det är man väl alltid om man studerar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 (redigerat) -Hello java script:emoticon('😉') Edit: Låter det där vara som en effekt. Redigerat 26 november 2004 av Lindh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Tja! Pzykbryt påminner lite om Mxyzptlk, är det nån som minns honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 26 november 2004 Trådstartare Dela Postat 26 november 2004 Välkommertz hit.. PsYkBrYt låter som en kille som är desperat efter pengar 😉 ..men det är man väl alltid om man studerar 🙂 desperat vet jag inte. hehe men jag är inte rik heller 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Det här verkar vara ett riktigt najs forum. tummen upp! 🙂 Absolut! Välkommen in i värmen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Tjena. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hej Du. Och välkommen!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddie Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hej 🙂 Fler hårdrockare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.