Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hur kopplar man detta? finns en utgång med en symbol som ser ut så här: |[ ]| det är väl där man kopplar en skärm?

vad behövs mer för typ av kabel i mellan?

fråga 2: slöar det ner daton om man kopplar in en extra skärm?

Annons
Postat

Vet ej engående kontakt/kabel.

Dock slöar man ju ner datorn lite med extra information som bearbetas för en extra skärm, men jag tror att det nog är ytterst marginellt nuförtiden 😛

Postat
"Mini-DVI-utgång med stöd för DVI, VGA, S-video och kompositvideo via adapter"

saxat från apple.se

Så du måste alltså köpa en adapter för att kunna koppla in en extern skärm

Postat
Du är inte så uppmärksam du 😱

jo men jag tyckte först att den där såg ut att va lika dan anslutning som det är på skärmkabeln. altså typ hane mot hane, men när jag kollar nu ser jag att inte är så.

Postat
jo men jag tyckte först att den där såg ut att va lika dan anslutning som det är på skärmkabeln. altså typ hane mot hane, men när jag kollar nu ser jag att inte är så.

Jo då hade det varit jobbigt. =P Finns ju en adapter för de olika anslutningarna, VGA, DVI och komposit. Jag visade en DVI då det är standard idag med den typen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.