Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! ska åka till en kompis och spela in nu lite senare på kvällen och jag undrar om jag kan ta med min Marshall MG100HDFX topp och köra via line in till hans ljud kort, eller behöver jag släpa emd hela högtalarkabinetten med?

Annons
Postat
Hej! ska åka till en kompis och spela in nu lite senare på kvällen och jag undrar om jag kan ta med min Marshall MG100HDFX topp och köra via line in till hans ljud kort, eller behöver jag släpa emd hela högtalarkabinetten med?

Det är en transistorstärkare va? De ska ju funka att köra utan belastning. Men rörstärkare måste man belasta.

Postat
Det är en transistorstärkare va? De ska ju funka att köra utan belastning. Men rörstärkare måste man belasta.

det vet jag inte... men det är ingen rör iallafall 🙂 då borde det alltså gå?

Postat

Om du har ett ljud du verkligen vill ha så har lådan i säg ett ljud, högtalarna sitt eget. Så om du mikar kanske du får ett annat ljud du är ute efter.

Din fråga, har ingen aning.

Postat

testade i fredags och allt funkade fint 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.