Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, har börjat kika pÄ Mac datorer och Àr mkt inne pÄ att skaffa en Imac och köra cubase med, nÄgon som har bra info angÄende detta, funkar det bra eller dÄligt?

Sen hade jag tÀnkt införskaffa en Zoom HD16, vill gÀrna ha lite kommentarer kring denna produkt om det Àr nÄgon som Àger en sÄdan och kan ge mig för och nackdelar?

Tack pÄ förhand

Mvh: Kristian

Annons
Postat
Hej, har börjat kika pÄ Mac datorer och Àr mkt inne pÄ att skaffa en Imac och köra cubase med, nÄgon som har bra info angÄende detta, funkar det bra eller dÄligt?

Sen hade jag tÀnkt införskaffa en Zoom HD16, vill gÀrna ha lite kommentarer kring denna produkt om det Àr nÄgon som Àger en sÄdan och kan ge mig för och nackdelar?

Tack pÄ förhand

Hejsan!

Jag införskaffade mig en Imac för nÄgon mÄnad sen och det fungerar perfekt tillsammans med Cubase. Jag kör 3:an och det fungerar och tror det Àr Ànnu

bÀttre med de senare versionerna.

TyvÀrr sÄ kan jag inte svara pÄ din frÄga angÄende Zoom HD16.

Mvh

Jesper J

Postat

HallÄ

Har kört med Imac sedan augusti förra Äret och anvÀnder Cubase Studio 4 och Àr precis sÄ nöjd som jag aldrig var med PC och Cubasen tidigare. DÄ flunkade Cubase och datorn hela tiden men efter bytet till Mac har allt bara funkat (det borde vara Apples slogan: DET BARA FUNKAR)...

Gör som du ska och byt till Mac!

Lycka till

Mvh

Andréas

Postat

Tusen tack, det blir nog MAC 😆

FortsÀtt gÀrna tipsa, gÀrna om HD16 oxÄ, den skall tydligen Àven fungera som remote till t.ex Cubase, och det lÄter ju vÀldigt bra?!?!

Postat
Tusen tack, det blir nog MAC 😉

FortsÀtt gÀrna tipsa, gÀrna om HD16 oxÄ, den skall tydligen Àven fungera som remote till t.ex Cubase, och det lÄter ju vÀldigt bra?!?!

Jag har en HD-16 och den fungerar bra som remote. Som inspelningsporta Àr den sÄdÀr. Den Àr ju lite billigare Àn de flesta och man fÄr vÀl lite vad man betalar för.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.