Kribbe Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Hej, har börjat kika på Mac datorer och är mkt inne på att skaffa en Imac och köra cubase med, någon som har bra info angående detta, funkar det bra eller dåligt? Sen hade jag tänkt införskaffa en Zoom HD16, vill gärna ha lite kommentarer kring denna produkt om det är någon som äger en sådan och kan ge mig för och nackdelar? Tack på förhand Mvh: Kristian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vakuumanka Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Hej, har börjat kika på Mac datorer och är mkt inne på att skaffa en Imac och köra cubase med, någon som har bra info angående detta, funkar det bra eller dåligt? Sen hade jag tänkt införskaffa en Zoom HD16, vill gärna ha lite kommentarer kring denna produkt om det är någon som äger en sådan och kan ge mig för och nackdelar? Tack på förhand Mvh: Kristian Hejsan! Jag införskaffade mig en Imac för någon månad sen och det fungerar perfekt tillsammans med Cubase. Jag kör 3:an och det fungerar och tror det är ännu bättre med de senare versionerna. Tyvärr så kan jag inte svara på din fråga angående Zoom HD16. Mvh Jesper J Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andréas Hall Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Hallå Har kört med Imac sedan augusti förra året och använder Cubase Studio 4 och är precis så nöjd som jag aldrig var med PC och Cubasen tidigare. Då flunkade Cubase och datorn hela tiden men efter bytet till Mac har allt bara funkat (det borde vara Apples slogan: DET BARA FUNKAR)... Gör som du ska och byt till Mac! Lycka till Mvh Andréas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kribbe Postat 29 januari 2009 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2009 Tusen tack, det blir nog MAC 😆 Fortsätt gärna tipsa, gärna om HD16 oxå, den skall tydligen även fungera som remote till t.ex Cubase, och det låter ju väldigt bra?!?! Mvh: Kristian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
v0peer Postat 4 februari 2009 Dela Postat 4 februari 2009 Tusen tack, det blir nog MAC 😉 Fortsätt gärna tipsa, gärna om HD16 oxå, den skall tydligen även fungera som remote till t.ex Cubase, och det låter ju väldigt bra?!?! Mvh: Kristian Jag har en HD-16 och den fungerar bra som remote. Som inspelningsporta är den sådär. Den är ju lite billigare än de flesta och man får väl lite vad man betalar för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.