tordA Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 (redigerat) inspirerad av Grahns videosnutt's post mitt första (och sista?) försök att mixa ljud och video loopar i ett moment, ett snabbt snöre är nog nödvändigt. THE SERVANT (250kbps).WMV har ni gjort någon video ? Redigerat 13 februari 2004 av Rockfart
Neosus Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Tjena! wmv ska funka i Nya Winamp5 va? Funkar inte för mig *lipar högt* ...eller har du nån avi? Nyfiken som faan är jag. 😆
insolitus Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Va koolt!!! Ser ju ärligt talat ganska b ut, men det va ju asfräckt. 😎 Snygga klipp när kameran rör sig och skakar, och dom 3D-animerade grejerna! För övrigt så håller en av mina kompisar på att göra en video till en av mina gamla hiphoplåtar. Får se om det blir nåt man kan visa upp senare i vår... 😆
tordA Postat 13 februari 2004 Trådstartare Postat 13 februari 2004 wmv i Winamp5, ingen aning. jag kodar om till avi, men jag hinner inte förän tidigast söndag 😆
Neosus Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Funkar i Windows Media spelarn... Jävlit coolt. 😎 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.