Majken Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 En av världens bästa plattor med världens genom tiderna bästa grupp släpptes nyligen i deluxeversion. Plattan är remastrad, surroundmixad och dessutom har man slängt in en massa extra grejer som musikvideos, demolåtar och även låtar från The Crow och Natural Born Killers soundtracken. http://tds.nin.com Oj, oj, oj vad jag ska köpa plattan. Visserligen har jag väl typ redan allt som är med på den förutom surroundmixarna. Men vadfan, det är ju en ny release från NIN! 😄 /Majken
android Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Coolt! Det är en skiva jag länge tänkt att jag borde köpa, så då var det ju bra att jag väntade då.... 😲 Var på väg att fråga i vilken version surroundet var på, men latmasken sprang och gömde sig, så jag fick klicka och kolla själv... En version som dubbel-SACD och en CD+DVD... Schysst!! 😄
dannepop (oregistrerad) Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Jag vill höra NYTT material från NIN! Vad gör karln nuförtiden egentligen!!! Han som kan göra sååå bra musik! Danne/
android Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Han har väl kanske slagit sönder alla sina synthar på livespelningarna...? Det är ju som bekant lite småsvårt att göra bra musik utan synthar... 😲
Majken Postat 26 november 2004 Trådstartare Postat 26 november 2004 Jag vill höra NYTT material från NIN!Vad gör karln nuförtiden egentligen!!! Han som kan göra sååå bra musik! Danne/ Kommer ny skiva nästa år, With Teeth.. Tittar man på Halo listningen på nin.com så ser man även att det mycket möjligt kan dyka upp en singel redan i år. Man kan ju hålla tummarna i alla fall 😲 http://www.nin.com/halo/index.html /Majken
Fredrikmo Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 NIN-killen var pudelrockare på åttiotalet. Hihi...Jag tycker att det var bra att han vände kappan efter vinden när pudellockarna blev omoderna; Han blev bättre senare. Jag gillar The Fragile bäst. 🙂
Majken Postat 6 december 2004 Trådstartare Postat 6 december 2004 Pudelrockare?.. Mjae, han pysslade med lite allt möjligt. Bland annat sjung han åt gruppen Option 30 som spelar nån sorts reggae. Ut och leta på nätet, finns inte utgivet på skiva men har läckt ut ändå. Det är ruskigt roligt att höra Trent sjunga gladlynt reggae, tro mig 🙂 /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.