anarkisten1 (oregistrerad) Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 (redigerat) Jag trodde att det var min break out box som hade packat ihop och tur som en tokig så hittade jag en som jag fick testa med men no luck. Kort sagt det verkar som att det är mitt pci kort eller kanske både break out boxen och pci kortet som gått sönder. Pci kortet hittas dock av datorn och drivarna går att installera ok och det registrerar på staplarna i deltans mjukvarmixer men no sound ut. Dioden tänds heller aldrig på break out boxen, har testat på två olika datorer, två olika break out boxar, strömagregat och kablar. Jag förmodar att det bara är att skicka det till skrot. Det har bara gått sönder på hyllan har inte ens använt det, jäkla mysko. Iofs så satt pci kortet i datorn men det var inte ihopkopplat med break out boxen. Redigerat 28 januari 2009 av anarkisten1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Har svårt att tänka mig att det skulle bli ekonomiskt försvarbart att laga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 https://www.studio.se/index.php?showtopic=51639 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Tack för länken Gilbert men dessvärre så ser det ut som att det är Pci kortet och inte break out boxen/rackenheten som är sönder. Jag har ju som sagt testat med två olika utan att det funkade. Jag lägger nog ut det som bortskänkes mot fraktkostnad, iom att det först och främst är break out boxen som verkar gå först så borde det ju finnas nån med en trasig sån som vågar chansa på att min är hel. Vi får se hur jag gör. Tack för tips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Sorry, läste slarvigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Det är lugnt, jag skriver ganska ofta slarvigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.