Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Skall du ha detta....... se då verkligen till att det är ASIO-kompatibelt, (ASIO är drivrutiner som drastiskt förbättrar fördröjningen.. utan någon form av ASIO drivrutiner kommer du inte att kunna lägga "spår-för-spår"..) ( ok, det GÅR att lägga, men det kommer att bli en på tok för lång fördröjning, så du kommer att få justerna vart spår manuellt) Och jag antar att det är något som du vill kunna göra?

Nej, du behöver inte ha ASIO för att köra "spår-för-spår". Programmen tar hänsyn till ljudkortens fördröjning och kompenserar för det, så det är absolut inget problem.

Annons
Bosserein (oregistrerad)
Postat

Det är lika här behöver hjälp med att koppla ihop allt rätt

Gurra (oregistrerad)
Postat
Det är lika här behöver hjälp med att koppla ihop allt rätt

Ok....Shoot.....eller Den Här 🙂

Postat

Tack för allt!!

NU FUNGERAR DET. NU SKALL JAG BARA SÄTTA MIG IN I DENNA DJUNGEL AV MIXNING.

PÅ ÅTERSEENDE!

//Lazy Lady.

Beställde en Ibanez AF 85 Jazzburk för ngr dagar sedan. En riktigt go gura för inga pengar alls!!!!!

Postat

Vilken historia!

Haha lite reflektioner bara...

Jag tycker att du kom igång riktigt bra! Ett bra ljudkort o ett bra program!

Sen det här gnället om att frugan inte tycker att man lägger pengar på rätt saker...

Dom har åsikter om tider också! "ska du inte komma o lägga dig?" 😛

Har handlat en Motif ES8 som jag inte fått hem ännu men tjejen tyckte att det var förståligt. Hm det var en ren chock kan jag säga er! 35.000 kronor på en synth och hon tycker att det är förståligt! Jag kommer aldrig att byta in henne 😄

Lycka till med inspelningar se till o hålla volymen på rätt nivå!

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Vilken historia!

Haha lite reflektioner bara...

Jag tycker att du kom igång riktigt bra! Ett bra ljudkort o ett bra program!

Sen det här gnället om att frugan inte tycker att man lägger pengar på rätt saker...

Dom har åsikter om tider också! "ska du inte komma o lägga dig?"  😳

Har handlat en Motif ES8 som jag inte fått hem ännu men tjejen tyckte att det var förståligt. Hm det var en ren chock kan jag säga er! 35.000 kronor på en synth och hon tycker att det är förståligt! Jag kommer aldrig att byta in henne  😎

Lycka till med inspelningar se till o hålla volymen på rätt nivå!

grattis! visst är det trevligt att vara älskad och omtyckt!

Redigerat av maxmaxmax

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.