Semlan Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 Hej! Relativt nyinflyttad i Stockholm söker jag samarbeten. Jag har en stark och omfångsrik röst, är van att lägga kör och har studiovana. Min hemsida finns på www.emmili.se Ha det så gott
Emulator Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 oj! Vilken röst du har! Lyssnade lite på hemsidan din. Låter ju jättebra!
Svencanz Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 Hej, Har du mojlighet att spela in hemma? Isafall, vad har du for mjukvara. Sven
Semlan Postat 26 januari 2009 Trådstartare Postat 26 januari 2009 Emulator - Tack så hjärtligt!!! Sven - Tyvärr har jag ingen möjlighet att spela in hemma...
Bob Yordan Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Cool röst, gillar Show me heaven. Din rösten har en skön djupare klang där än på de två första låtarna. Bra egen låt. 😛 Du låter väldigt mycket som en tjej jag jobbade med för något år sedan på de två första låtarna. best wishes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.