Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ingen har svarat så jag tänkte förtydliga lite.

Det finns tydligen något som heter InnerCom och den kostar ca 5000:-

Jag tycker att det låter lite dyrt och undrar om någon kan föreslå någon billigare variant. Jag vill alltså kunna ansluta 2 headset till en mixer eller liknande (det får gärna finnas en slags splitter som gör att fler kan lyssna). Det viktiga är dock att det går att ansluta 2 headset som gör att man kan tala med varandra och höra i hörlurarna samtidigt. Är det helt kört tro?

Annons
Postat

Köp ett litet mixerbord och en flerkanalig hörlursförstärkare. Är det inte så du menar?

Koppla in mikrofonerna i mixerbordet och hörlurarna till hörlursförstärkaren.

MVH

Anders

Postat
Ingen har svarat så jag tänkte förtydliga lite.

Det finns tydligen något som heter InnerCom och den kostar ca 5000:-

Jag tycker att det låter lite dyrt och undrar om någon kan föreslå någon billigare variant. Jag vill alltså kunna ansluta 2 headset till en mixer eller liknande (det får gärna finnas en slags splitter som gör att fler kan lyssna). Det viktiga är dock att det går att ansluta 2 headset som gör att man kan tala med varandra och höra i hörlurarna samtidigt. Är det helt kört tro?

nja... Jag vill kunna ha 2 headset (såna vanliga som man har framför msn typ) det är som en vanlig freestyle-kontakt till dessa - det vill säga det är inte en separat sladd till mikrofonen och en separat till hörlurarna. Vet inte om jag kan förklara bättre än så... Jag vill ha en apparat som det går att stoppa i 2 vanliga headset i 🙂

Är dum i huvudet när det gäller sån´t här...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.