Jump to content
Annons

house låt...rätt simpel men endå...


ante_

Recommended Posts

yo yo!

ante heter ja o e ny här på forumet. leker lite dj på hemmaplan till o från. använder mig mest av sonic foundry acid. igår hitta ja ingen bra house på dc så ja gjorde en egen :rolleyes: ...va tycks?

låten

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjenare Ante, och välkommen hit! 🙁

I fortsättningen kan du posta dina demos i demoavdelningen (kolla in den klistrade tråden med regler för dylikt), skriv gärna en utförlig presentation i sektion 'medlemspresentationer' också! 😉

Om låten:

Fina ackord.

Elpianot låter lite väl simpelt (själva ljudet alltså), trummorna behöver hottas upp och så saknar jag en basgång.

Kul att du vill göra house, ser fram emot att höra mer!

edit: förtydligande

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

aha...hehe letade efter nån annanstans att lägga den men hittade inte...men ja ska fortsätta leta.

de e sant...saknar också basgång...glömde tillägga att den e halvklar än sålänge 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena ante! Välkommen!

Jobba på med låten! Testa att slänga in en basgång och framhäva "shufflen" på trummorna så får du lite mer house-sväng. Inte direkt många element i låten just nu, måste in mer grejor.

EDIT: Här har du demopostningarna, och här är reglerna för demopostningar.

Som sagt, skoj att du vill göra house!

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

inget ont om just den här grejjen eller så men kan inte folk göra klart sina demos innan man lägger upp för feedback? Det blir lite enklare då? jamenar typ en 1.0 version iallafall?

Därför blir min feedback: trummor och ett klaviatur ?

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...