JnS Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 (redigerat) För er som är nybörjare på cubase rekomenderar ja video tutorial (mycke bra!!) Tyvär är den svår att hitta (iaf va den det för mig)... Namnet är SX Tutorial_cd1 + cd2.. Lr liknande.. Jag hittade isona på odc men det finns säkert på andra ställen oxå. (Btw, han låter väldigt fult när han pratar ahahaha ) :=) Redigerat 25 november 2004 av JnS
Lundin Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Är det en fristående version eller kommer den från boken man kan köpa från Wizoo?
JnS Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Vet inte Men han gör låten heaven and hell i tutorialn iaf..
jeppe_sthlm Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Tyvär är den svår att hitta (iaf va den det för mig)... Namnet är SX Tutorial_cd1 + cd2.. Lr liknande.. Jag hittade isona på odc men det finns säkert på andra ställen oxå. Ett annat helt otippat alternativ är att man helt enkelt köper skivorna, men det kanske inte är någon bra idé
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.