DanneGBG Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Letar efter gitarrist och bassist att fylla upp vår line-up. Skivkontrakt på tre plattor, inleder snart ett samarbete med en av de största booking agencys i genren för turné och lösa gigs. Intresse: danimunz@live.se
Mojje Cruncher Andersson Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Letar efter gitarrist och bassist att fylla upp vår line-up. Skivkontrakt på tre plattor, inleder snart ett samarbete med en av de största booking agencys i genren för turné och lösa gigs. Intresse: danimunz@live.se Norsk, Old-school.. what? I fall någon är sugen kanske det kan vara bra att höra hur det låter å sånt! Peace! /Cruncha'
DanneGBG Postat 24 januari 2009 Trådstartare Postat 24 januari 2009 (redigerat) Norsk -90 tals sound, snabbt/midtempo. Redigerat 24 januari 2009 av DanneGBG
PeteK Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Norsk -90 tals sound, snabbt/midtempo. Då vet vi exakt. 😄 Tolkar av ditt namn att det är Götet som gäller. Har ni nån myspace sida?
DanneGBG Postat 25 januari 2009 Trådstartare Postat 25 januari 2009 Då vet vi exakt. 🙂 Tolkar av ditt namn att det är Götet som gäller. Har ni nån myspace sida? Ja precis, finns i Göteborg. Har precis lagt upp två låtar från kommande plattan på Myspace. Tyvärr försämras ljudet av deras mediaspelare nåt förjävligt! Den ena låten är ganska långsam, andra ganska snabb. www.myspace.com/thetruethornium www.thornium.com
PeteK Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Hade varit kul, men jag e lite för gammal o grå för att engagera mig aktivt i ett band. Blir bara studioprojekt för min del numera. Lyssnade på Myspace, nog fan e de Black alltid! 😏 Lycka till med sökandet!
DanneGBG Postat 16 mars 2009 Trådstartare Postat 16 mars 2009 Hade varit kul, men jag e lite för gammal o grå för att engagera mig aktivt i ett band.Blir bara studioprojekt för min del numera. Lyssnade på Myspace, nog fan e de Black alltid! Lycka till med sökandet! Ja annars blir det inte så mycket repningar om du inte vill, vi kommer köra en gång i veckan och basisten behöver inte närvara jämt. En del spelningar blir det dock snart. Kort turné i Oktober.
PeteK Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Jag kan höra mig för ifall de finns nån som är intresserad. Tyvärr, som jag sa, så är jag e för gammal o grå.. ☺️ Har gjort hela turné prylen flera vänder om runt i europa, det är ett tungt jobb att åka runt o spela. Det va faktisk lite det som gjorde att jag la ned mitt aktiva spelande, pallade inte att kuska runt längre. men som sagt, ska ta en titt ifall det finns nån som är intresserad.
DanneGBG Postat 16 mars 2009 Trådstartare Postat 16 mars 2009 Ja annars blir det inte så mycket repningar om du inte vill, vi kommer köra en gång i veckan och basisten behöver inte närvara jämt. En del spelningar blir det dock snart. Kort turné i Oktober. Jag förstår, men är tacksam om du vänder intresserade blickar åt mitt håll!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.