Egghuvud Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Åtta dagar utan Rockfart... jag börjar få abstinens. Saknar både hans konstiga inlägg, topics och hans Hyjaaaa.... är han sjuk eller har semester eller har han övergett oss? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Ja eller hur? Man blir nästan lite orolig.... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Roffe är ju inte här heller... jag tror att dom tagit Roffe's - Gamla Bettan - och dragit till fjällen..och nu håller dom som bäst på o dricker jägerté i nån fjällstation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Ja eller så sitter dom och dricker en kaffekask. ...och jag som tänkte bjuda på muffins. 😉🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Grahn..du bor väl där uppe i skogarna? kan du kika ut genom fönstret o se om det ryker bakom nåt berg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Grahn, du kan väl bjuda på muffins ändå? 🙂 Jag vill iaf ha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Grahn..du bor väl där uppe i skogarna? kan du kika ut genom fönstret o se om det ryker bakom nåt berg? Japp. Vänta.... Grahn, du kan väl bjuda på muffins ändå? 😄Jag vill iaf ha rolleyes.gif Jo. Absolut. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 HiYa 🙂 kalender Muffins var det, Tackar, mälja dom... 🙂 Mäster O tyckte jag kunde titta in ibland, tittat ! 😉 SoundPort open för bissnizz http://www.soundport.se ajö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 HiYa 😆 kalender Muffins var det, Tackar, mälja dom... 😄 Mäster O tyckte jag kunde titta in ibland, tittat ! 🙂 SoundPort open för bissnizz http://www.soundport.se ajö 🙂 Tja... vad ska man säga...? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Alrajt..RockPhart har du varit på Tantogården en hel vecka? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 25 november 2004 Trådstartare Dela Postat 25 november 2004 Puh! ordningen är återställd. Nu kan jag sova gott 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Och var fan ligger Rinvägen? 🙂 Grahn bor väl på MazaRinvägen om det nu var den du menade... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 😎 Tjennah Rockfart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 🙂 Haha, är det nån här som har semester och jäkligt mkt tid över eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Rockis nu får du slita dej.. rösta i festivalen istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Rinvägen = Ringvägen. Södra delen av Södermalm i Stockholm. Rockfart sa i ett PM att hans närvaro skulle upphöra framöver, helt enkelt för att det inte finns tid. Gissar att något han pysslar med går bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Rinvägen = Ringvägen. Södra delen av Södermalm i Stockholm. Rockfart sa i ett PM att hans närvaro skulle upphöra framöver, helt enkelt för att det inte finns tid. Gissar att något han pysslar med går bra! Inte helt o hållet väl 😎😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Vi får hålla tummarna isåfall 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Olsberg, då får du svara honom att det är hans ansvar att underhålla oss på forumet! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Vi saknar honom allihopa 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Vi saknar honom allihopa 😕 Instämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Vi saknar honom allihopa 😕 Instämmer Absolut. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Det var ju tråkigt att höra. En sådan unik, rolig och riktig bra forumpersonlighet! Men jag tänker dock inte missunna honom sitt verkliga liv utanför forumet. Hoppas att det går bra för honom där ute! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Äsch *rodnande smily* lägg av nu 😕 jag har uppdaterat kalender det blir ingen spelning den 2;a 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Fan va ruttet. 😄 Hoppas spelningen blir av iallafall nån gång. (Så jäkla onödigt med inbrott å vandalisering...) /JulGrahnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Rockfart har got(h) o blivit inkastare på en Gothrockklubb? akta nacken Rockis och köp feta hörselkåpor 😄 ..o hoppas du inte slutar att hänga här...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.