Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Åtta dagar utan Rockfart... jag börjar få abstinens. Saknar både hans konstiga inlägg, topics och hans Hyjaaaa.... är han sjuk eller har semester eller har han övergett oss? 🙁

Annons
Postat

Roffe är ju inte här heller... jag tror att dom tagit Roffe's - Gamla Bettan - och dragit till fjällen..och nu håller dom som bäst på o dricker jägerté i nån fjällstation :rolleyes:

Postat
Grahn..du bor väl där uppe i skogarna? kan du kika ut genom fönstret o se om det ryker bakom nåt berg?

Japp. Vänta....

Grahn, du kan väl bjuda på muffins ändå? 😄

Jag vill iaf ha rolleyes.gif

Jo. Absolut.

😄

Postat

Rinvägen = Ringvägen. Södra delen av Södermalm i Stockholm.

Rockfart sa i ett PM att hans närvaro skulle upphöra framöver, helt enkelt för att det inte finns tid. Gissar att något han pysslar med går bra!

Postat
Rinvägen = Ringvägen. Södra delen av Södermalm i Stockholm.

Rockfart sa i ett PM att hans närvaro skulle upphöra framöver, helt enkelt för att det inte finns tid. Gissar att något han pysslar med går bra!

Inte helt o hållet väl 😎😄🙁

Postat

Det var ju tråkigt att höra. En sådan unik, rolig och riktig bra forumpersonlighet!

Men jag tänker dock inte missunna honom sitt verkliga liv utanför forumet. Hoppas att det går bra för honom där ute!

Postat

Rockfart har got(h) o blivit inkastare på en Gothrockklubb? akta nacken Rockis och köp feta hörselkåpor 😄

..o hoppas du inte slutar att hänga här...?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.