Jump to content
Annons

Blufföretag FAIL


Rabieshund

Recommended Posts

Blev nyss uppringd av ett företag som hette Ace Online angående mitt företag. De ville att jag skulle gå med i deras nätverk och få en gratis hemsida och så skulle de fixa massa kunder till mig och allt möjligt. Oj vad bra tänkte jag men man är ju alltid lite misstänksam så jag sa att han skulle maila mig ett infobrev istället så skulle jag kolla igenom det.

När vi lagt på så googlade jag på "Ace Online" och tänka sig, från den andra träffen och neråt var det rubriker som "VARNING för Ace Online, oseriöst företag" osv osv. Det visade sig till och med att TV3s Insider hade gjort ett program om dem. De blåser folk på pengar, lovar dem gratis hemsidor men sen kommer det fakturor på många tusen och det är omöjligt att säga upp kontrakt och hela röran. Jag läste att de till och med hade hotat med stryk (!!!) när en ringde upp och sa vad han tyckte om dem efter att ha läst på internet. Seriöst.

Robert Aschberg (programledare i Insider) hade gjort en blogg om företaget på aceonline-info.com. Jag mailade tillbaka till företaget:

http://www.aceonline-info.com/

 

MVH

Martin Wiklund

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...