LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 LÅTNAMN: Björne gillar inte blodigeln ARTIST/GRUPP: LowBudget BaGar'n GENRE: Nostalgi Feeling Music LÅTLÄNGD: 3:45 KOMPOSITÖR: LowBudget BaGar'n PRODUCENT: LowBudget BaGar'n EV. MEDVERKANDE: LowBudget BaGar'n INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT:mp3 STORLEK: 3,44 MB STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Jocke Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 (redigerat) Bästa låten nånsin. Men jag har gjort trummorna väl? 😆 Edit: eller Redigerat 25 november 2004 av Jocke
LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Bästa låten nånsin. Men jag har gjort trummorna väl? 😆 Edit: eller OK, de kanske e´ så att du har gjort trummorna men... du får helt enkelt vara med i min nya band som jag precis har skapat. -"LowBuget Bagar´n"- Vill du vara med Jocke? så kanske vi kan dra ett streck över hela den här tråkiga historien om att du inte står med som EV. Medverkande. OK? 😉
Jocke Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 (redigerat) Bästa låten nånsin. Men jag har gjort trummorna väl? 😆 Edit: eller OK, de kanske e´ så att du har gjort trummorna men... du får helt enkelt vara med i min nya band som jag precis har skapat. -"LowBuget Bagar´n"- Vill du vara med Jocke? så kanske vi kan dra ett streck över hela den här tråkiga historien om att du inte står med som EV. Medverkande. OK? 😉 Ja, jag kan väl vara med i din nya band om det är det som krävs för att glömma denna tragedi. Men bara om vi stavar det "LowBugedt BaGar'n". Edit: Väl? Redigerat 25 november 2004 av Jocke
LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Ja, jag kan väl vara med i din nya band om det är det som krävs för att glömma denna tragedi. Men bara om vi stavar det "LowBugedt BaGar'n". Edit: Väl? Inte en chans! kommer inte på frågan, men... jag kan sträcka mig till att vi kallar oss för... "LowBudget Bagar´n & The Väl-Eller" NÅ? vad sägs om detta underbara förslag 😆
Jocke Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Ålrajt. I'm in. OM jag får ha min ninja-utstyrsel. 😆
LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Ålrajt. I'm in. OM jag får ha min ninja-utstyrsel. 😆 De verkar som att vi börjar komma bra överens (eller hur fan de stavas). Länge leve 😉 " LowBudget Bagar´n & The Väl-Ellers" 🙁
TonyHEX Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Jäkla skönt sound i den tycker jag. Kören (vet inte vad man kallar det) passade klockrent. Texten var väl inte min favorit kanske, hade det varit en lite "snällare" sång om björne hade det varit perfekt
MusicGene Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 den fyller ju sin funktion. Vacker slutkör 😉
joachime Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Jag gillar basgången och körerna. Om du lägger bättre leadsång (med bättre text) kanske jag röstar nästa gång.
LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 (redigerat) =,25 November 2004, 12:59] Jäkla skönt sound i den tycker jag. Kören (vet inte vad man kallar det) passade klockrent. Texten var väl inte min favorit kanske, hade det varit en lite "snällare" sång om björne hade det varit perfekt 😛 OK att man kanske kan ha en snällare text men... jag känner att jag måste vara ärlig, Björne har stört sig på blodigeln i hästens r..hål i en jävla massa år, och de e´la på tiden att sanningen kommer fram. Björne rent ut sagt HATAR blodigeln o så e´ de bara, inget att göra åt saken, eller? 😉 Redigerat 25 november 2004 av LowBugdet BaGar´n
LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 (redigerat) Jag gillar basgången och körerna. Om du lägger bättre leadsång (med bättre text) kanske jag röstar nästa gång. Jag har försökt att få tag på Björne så att han kan lägga leaden men han e´ så förbannat irriterad på blodigeln att han inte orkar ta på sig mer uppmärksamhet från media just nu (han e´ inne i en djup depression). Men han hälsar o säger att de känns skönt att äntligen har fått "komma ut" och att han står för texten till 100% och har lovat att komma till mig o lägga ny sång så fort han känner sig bättre 😉 Redigerat 25 november 2004 av LowBugdet BaGar´n
LowBugdet BaGarn Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Jag gillar basgången och körerna. Om du lägger bättre leadsång (med bättre text) kanske jag röstar nästa gång. En liten fråga bara vilken av basgångarna gillar du? 😉 Låten består av 3 st basar, en synt, två trummspår och så sång då såklart. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.