Jump to content
Annons

En mega-skandal under Voice 08' konserten, i Sthlm.


jarekvoice08legend (oregistrerad)

Recommended Posts

jarekvoice08legend (oregistrerad)

Och det här brevet i original version hade många understrykningar, kursiv, fett text, färg och smilisar/"leende ansikten" i sig. Men när jag kopierade över det, och det här är mitt eget personligt skrivna brev, så försvann det tyvärr. Och ni kan hitta samma brev på t.ex. det här forumet: http://adamtenstafans.egetforum.se/forum/v...pic.php?p=54#54 .

"Det här är ett brev om en super-skandal som hela mitt liv har kretsat runt de senaste 4,5 månaderna, som jag har skickat till ungefär 50 olika nyhets redaktioner, individuella reportrar, radio stationer och andra liknande saker. Men jag misstänker att min e-mail blivit blockerat av någon slags hemlig organisation (: för att jag talar om konspirationer i det brevet och sånt), för att först så fick jag ungefär 3 e-mail tillbaks från dem på en gång, och sen absolut ingenting ända tills nu. Och när jag skrev det här så hade jag först panik över allt det här, men nu så är jag mycket lungnare över det."

" Det hände värsta jätte skandalerna på Voice 08' konserten (: under Ung 08 festivalen) i Kungsträgården (: Stockholm) den 16 Augusti! Jag har ringt och/eller besökt 8 tidnigsredaktioner om det här (= Metro, Stockholm City, Aftonbladet, Expressen, Dagens Nyheter (: ringde från deras egen reception), Svenska Dagbladet (var inne på reception, men fick skicka SMS istället), Östermalmsnytt och Fria Tidningen i Stockholm (prata med journalisterna direkt på receptionen)), och alla vägra att skriva någonting om det här!! Dagens Nyheter och Stockholm City lova att ringa mig, DN lova t.o.m. att skicka en reporter till mig, men jag ringde/besökte dem på måndag morgon och nu är det (måndag natt och ingen har ringt!!) [senaste tillägg: Det har gått cirka 3 månader sedan jag sist skrev det här brevet i nuläget, och fortfarande så har inget hänt.] Men några av redaktionerna erkände åtminstone att det var konstigt att dem inte hade skrivit någonting om Sveriges största grattis konsert (= mer än 55 000 besökare enligt en av självaste programledaren gjord uppskattning) !!

För att jag hade sökt på internet i flera veckor förut om den här konserten genom Google t.ex. och hittat ingenting på någon tidnings hemsida (!!!), förutom bara en lögnaktig notis på Aftonbladet om KAOS på Voice 08', men dem skyllde detta kaos helt falskt på trängsel (!!), dem andra tidningarna hade ingenting om denna konsert (Sveriges största)!!! På alla bloggarna så fanns det bara en titel "Voice 08'" kvar och kanske bara en (falsk) lista av vilka artister som var med, men förutom det ingenting!! Alltså så har t.o.m. privata bloggar blivit utsatta för censur!!! Hela internet var helt tom på nyheter och beskrivningar av denna jätte-konsert!! Bara falska videoklipp på Youtoube, falska bilder på Ung 08 hemsidas och total falsk propaganda på thevoice hemsida! Och reklam för konserten på olika sidor som hade blivit publicerad efter konsertens inspelning! Men inga nyheter eller beskrivningar på bloggar eller nyhetsredaktioner alls, absolut noll!!! Det är alltså kanske värsta censuren någonsin, och brott mot yttrandefriheten på en nationell/(global) skala!!! Och eftersom alla Stockholms (tv & radio också!!) nyhetstidningar vägrar att skriva eller tala om det här med mig, så kände jag mig tvingad att skriva till er, allså.

Och repriserna av denna jättelika konsert har gått på kanal 5, och framförallt på the voice tv i kanske fyra-fem veckor, ibland t.o.m. cirka fyra gånger om dagen för att dem visa den på natten också. Men alla repriserna är falska!!! Jag rekommenderar er starkt att skaffa repriser från dem allra tidigaste reprissändningarna och att jämföra dem med dem senare repris sändningarna, för att jag har sett ungefär dem tio första repriserna och skillnaderna mellan dem är gigantiska!!! Förutom att mellan dem olika repriserna så skiljer sig artist följden, asså vilken artist som spela efter vilken artist, den här turföljden ändras nästan mellan varje konsert, och den är aldrig likadan som under den riktiga konserten!! För att först så spela Mange Schmidt, sen Petter, sen Crossfire, sen Adam Tensta (= som hade t.ex. under sin konsertdel en jättebra rappare med som körde en solo låt (själv), men denna solo låt från honom är totalt utraderad i alla repriserna på grund av kontroversiella uttalanden som denna rappare gjorde!), sen Millon Stylez, sen Ironik (= som under t.ex. en repris fick spela c:a 5 mycket dåligt gjorda låtar= men under den riktiga konserten så gick han av scenen efter bara en låt !!!), sen Brick & Lace, sen Colby O'Donis och sen Flo'Rida. Det enda som stämmer i alla repriserna är att Flo'Rida var sist i följd!! Annars så mixar dem ihop tur och följdordningen mellan varje repris!

Och därför så är det i de första Voice 08' repriserna det först dagljus, sen nattljus, sen dagljus, sen kvälls ljus, sen dag igen (: ungefär så, alltså så ändrar sig dem här ljusförhållandena uppe på scen hela tiden beroende på artist; mellan dag och natt!)... Men i dem lite senare repriserna så har man digitalt förändrat ljuset på scen så att det ska se ut som att ljuset mörknar naturligt från dag till natt fast artisterna är helt ihopblandade från den första konserten!!! Det här är alltså jätte-dramatiska ljusförändringar mellan dem olika repriserna som bara ingen kan missa!

Den här konserten gick alltså från 19.00.-22.00, och på en jätte, jätte tv-skärm brevid scenen stog det att reprisen ska vara fyra (4) timmar lång (och på Måndag tror jag, men efteråt stog det att den ska vara på Lördag istället!) men under dem kanske fyrtio-tal reprisena av Voice 08' på tv är den aldrig längre än två timmar!! Den extra timmen skulle dem fylla med intervjuer och extra material (: gossip från bakom scenen sa dem som exempel) och det är ju det alla vill se, mer av den här super konserten, och inte mindre!! Det här är ju uppenbar censur, från antagligen den svenska staten!!!

Och om man jämför repriserna så kommer man också att märka att, förutom att olika delar av artisternas uppträdanden visas beroende på repris, så har ibland både artisterna och programledarna olika beteenden beroende på repris-avsnitt !! Man har alltså spelat in en ny falsk konsert för att ersätta den gamla i både på tv och på Youtoube och på foton!!!

T.o.m. så har man ersatt publiken(!!!): med antagligen mest hyrda statister, för att dem lyder artisternas uppmaningar att sjunga olika delar av deras låtar (: det här ser annorlunda ut beroende på repris, då olika artister får sin vilja igenom) som slavar! Och jag vet var jag stog i publiken för att jag stog på en konstgjord upphöjning, och där ser alla annorlunda ut(!!) (: jackor och hårfärg och sånt), och på min egen plats så står det en annan mycke stor kille istället! Man har också flyttat omkring hela scenen, en stor staty och andra saker mellan original konserten och repriserna!!! Antagligen med två stora kranar som står exakt brevid Kungsträdgården, trots att man inte bygger någonting i närheten!

Jag kan berätta att t.ex. Colby o'Donis var nära mig (men det hände mycket konstiga grejor med dem andra artisternas shower också, t.ex. jätte mycket absurda saker med crossfire's show, det finns t.ex. ett klipp med dem på internet, som har läckt igenom censuren alltså, där dem säger att dem har köpt en Skoda (bil) (under konsertens gång asså, den här Skodan var i en viss skandal innan dess...) djupt in i publiken, och börja tjafsa med en tjej, sen att också Flo'Rida kom dit med vad som såg ut som en kniv (det här var under hans scenshow, alltså sist i följd), att jag börja tala med dem och att jag till sist kom upp på scenen, och börja efter ett tag tala om utomjordingars närvaro i Sverige och den svenska statens samarbete med dem och att dem ljuger om det här samarbetet för allmänheten!!!! = Det här är antagligen en av dem stora anledningarna till att hela evenemanget mörklades efteråt (för att jag presenterade olika mycket övertygande bevis för min teori!!).

Andra bevis som finns i repriserna är att om man kollar i en och samma repris, så kan man se att huvudprogramledaren Simona (: VJ på "Planet Voice") har just i början av reprisen en vitt klänning med ett smycke runt halsen, sen har hon endast den vitta klänningen och sen har hon helt plötsligt en helt annorlunda blå klänning!! Hennes smink är också helt annorlunda beroende på den klänning hon använder i reprisen!!! Och dem här klänningarna är alltså annorlunda till och från under samma repris beroende på den artist som spelar (så det naturliga ljuset kunde dem alltså förfalska(!!!), men inte Simonas klännings val!!). = Det här beror på att man har tagit stycken från den gamla (: originella, första) konserten, och mixat ihop det med en ny inspelad bluff/falsk konsert!! Det här kan man märka t.ex. på att Simona i den originella konserten talar om att Flo'Rida väntar i båset bakom scenen ganska långt innan han ska spela, men i reprisen säger hon det här exakt innan han ska spela= vilket ser absurt ut!

Den andra VJ'n Kim Helling (som jag tyckte var mycket vänlig annars) har också både bytt klänning och frisyr i reprisen jämfört med den originella konserten 08', men hon ser likadan ut igenom hela reprisen så det kan man inte märka just där. Men hennes frågor till artisterna (: t.ex. Flo'Rida originellt vägrade att låta sig intervjuas) är ibland olika beroende på repris, t.ex. i dem tidiga repriserna så fråga ungefär hon något föraktfullt(/rasistiskt) Brick & Lace om att hon hört att dem testa sina låtar först på den Jamaicanska publiken innan dem spelar dem utomlands, men i dem senare repriserna så har hon förändrat den frågan så den låter mycket vänligare och inte alls rasistiskt!!! Också så är det nästan enda hon frågar artisterna om är deras skivsläpp, men så var det inte alls i den originella konserten! Då fråga hon också ut artisterna uppe på scenen efter deras performance, men i repriserna så frågar hon ut dem istället nere i en specialbyggd container som står brevid jätte, jätte tv-skärmen. Simona refererar till denna container i flera "Voice Planet" programm där hon berättar att hon tog tag i Flo'Rida's våta underkläder av misstag, liggande på en stol, i ett rum som ligger mellan containern och scenen, men om man ser på repriserna så ser man att det finns inget mellan liggande rum där alls!!! Istället så kanske det fanns ett sånt rum i den originella konserten!

Det hände också mycket stora skandaler på "Jesusmanifestationen" innan "Voice 08'", och på "Energy in the park" efter "Voice 08'"...

Och det har också t.ex. funnits olika väldigt konstiga skuggor på månen också: en såg jag under Voice 08'; en (mycket) ljus halv cirkel formad skugga som föll på månen uppifrån (= alltså helt omöjligt!!!). Också så såg jag t.ex. dem senaste två dagarna en skugga på månen snett underifrån, efter att denna skugga varit helt rak och inte alls snedd tre dagar sen!! [senaste tillägg: Och månens skugga har också långt efter detta snurrat runt (: helt vilt, eller oberäkneligt, vad det tycks) genom att komma upp på månens yta från olika håll, och inte bara från sidan som är det normala/vanliga. Också så har jag sett många andra väldigt märkliga/konstiga astronomiska tecken sedan dess, t.ex. på stjärnorna; som att vissa av dem har börjat blinka helt nyligen, medan andra inte.= T.ex. även i dem starkaste stjärnbilderna som (som aldrig blinka förrut tror jag), Karlavagnen och Orions bälte!!].=

"Tecken skall visa sig i solen och månen och stjärnorna, och på jorden skall hedningarna gripas av ångest och rådlöshet vid havets och vågornas dån." (Luk 21:25, www.bibeln.se). =

T.ex. den mega-katastrofala tsunamin i Indonesien, Thailand och andra länder, eller alla orkanerna (: som aldrig tidigare i den mänskliga historien varit så många eller kraftiga: säger vetenskapsmännen) mot t.ex. New Orleans, men också mot Kina och Japan (: då dem kallas tajfuner och är som starkast), eller på annat håll (: Australien, och Indiska oceanen [: t.ex. den super-katastrofala cyklonen som slog mot Burma ganska nyligen]) som kallas cykloner...

Jag har också många fler bevis, så om ni vill så kan ni nå mig på dessa följande sätt (och jag ska nog flytta (säg istället= fly...) till Polen, så ni har kanske inte så mycket tid) =

Jaroslaw Jan Glowacz.

Mobil: 076-2011151. Hem tele.: 08-40811748.

Min hem adress: Södra Jordbrovägen 181, Haninge 136 52. Stockholm.

[(gammalt: ) Tillägg: Jag har nu också märkt att man har förfalskat några bloggar sen förra gången jag var inne på internet, men dem är jätte dåligt skrivna(!), och t.ex. Expressens hemsida var fortfarande tom på nyheter om Voice 08', och Aftonbladet hade samma falska notis som förut, men det trots att mycket mindre konserter har fått mycket mera uppmärksamhet från den tidningen!] "

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag lyckades läsa ungefär 10 rader, sedan gav jag upp.

Hade varit en fördel om "brevet" börjat med att kortfattat berätta vad det var för skandal...

Jag tror det var det här som var grejen: "[...]jag börja tala med dem och att jag till sist kom upp på scenen, och börja efter ett tag tala om utomjordingars närvaro i Sverige och den svenska statens samarbete med dem och att dem ljuger om det här samarbetet för allmänheten!!!! = Det här är antagligen en av dem stora anledningarna till att hela evenemanget mörklades efteråt (för att jag presenterade olika mycket övertygande bevis för min teori!!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte så att jarekvoice08legend och Fredrik Karlsson är samma person? Verklighetsuppfattningen påminner om varrann......

Soz kunde inte låta bli.......... 😆

/ M

Nej det är jag som är jarekvoice08legend och Fredrik Karlsson!

/Schizofrene Kruger

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
jarekvoice08legend (oregistrerad)

Tack för svaren, ...

Och mitt beröm till "Overkill" som verkligen fattade vad jag skrev om med sitt citat 😏

Och ursäkta för att jag inte kunde svara tidigare, men det berodde på att jag inte kunde hitta mina ämnen/trådar på det här forumet, så jag bara antog att dem var utplånade. Och så fungerade inte den automatiska e-mejl underättelsen om dem svar jag hade fått i trådarna ;/

Och här har ni fler linkar till mina forum ämnen, kopior av denna ;D =

jarek-legend.08

https://www.flashback.info/showthread.php?t=832361 En mega-skandal under Voice 08' konserten, i Sthlm.

https://www.flashback.info/showthread.php?t=833869 En mega-skandal under Voice 08' konserten, i Sthlm. konspirationer

https://www.flashback.info/showthread.php?t=832364 Youtube videoklipp från en falsk(!!!) Voice 08' konsert!!!

https://www.flashback.info/showthread.php?t=833885 Youtube videoklipp från en falsk(!!!) Voice 08' konsert!!! konspirationer

jarek.voice08'legend

http://adamtenstafans.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=45 Youtube videoklipp från en falsk(!!!) Voice 08' konsert!!!

http://adamtenstafans.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=44 En mega-skandal under Voice 08' konserten, i Sthlm.

jarek.voice08'.legend

http://www.frida.se/forum/trad.php?id=484486&page=1 En mega-skandal under Voice 08' konserten, i Sthlm.

http://www.frida.se/forum/trad.php?id=484495 Youtube videoklipp från en falsk(!!!) Voice 08' konsert!!!

jarek.voice08.legend

http://musiken.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=4 En mega-skandal under Voice 08' konserten, i Sthlm.

http://musiken.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=5 Youtube videoklipp från en falsk(!!!) Voice 08' konsert!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
jarekvoice08legend (oregistrerad)

Jag har nu (: asså för ett tag sen) skickat ännu fler brev (t.ex. personligen lämnat in till SVT och SR (huvud-redaktionerna vid buss stationen "Radiohuset")), och fortfarande så har jag INTE fått några svar. En riktig skandal!!! !!! !

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...