Jump to content
Annons

Bra?  

7 röster

1. 1. Bra?

• 5. Lysande
      0
    • 4. Mycket bra
      0
    • 3. Bra
      3
    • 2. Tja..eller..nja!
      0
    • 1. Lägg ner detta
      1

Recommended Posts

Postat

Hepp.

Försökte mig på lite annorlunda musik för min del. Vet inte hur det blev. Skulle gärna vilja ha lite kommentarer om detta.

LÅTNAMN: finns inget

ARTIST/GRUPP: Jag

GENRE: poppigt?

LÅTLÄNGD: 2.21

KOMPOSITÖR: Jag

PRODUCENT: Jag

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 2.7MB

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:

Annons
Postat

Jag gillar stämningen i låten och din lite svajiga röst. Associerar till Will Oldham och Phoenix. Steel Drums... Funkar jättebra fram till efter breaket, ca 1.20. Där känns det som att de gärna fick lugna ned sig. Är det riktigt rhodes eller lounge lizard? Låter bra hursomhelst!

Postat (redigerat)

Tack för din kritik...lyssnade lite och håller nog med om att steel drumsen kan lugna ner sig lite då.

Är det riktigt rhodes eller lounge lizard? Låter bra hursomhelst!

Det Reasons NN-XT's Rohdes

EDIT: Moget och inte alls fegt av den personen som gav den en etta utan att motivera. 🙁

Redigerat av Naked
Postat

Rhodeset ligger i mina öron för högt eller om det är sången som är för låg...Du har en juste sångröst så fram med den 🙁

Nu har jag lyssnat två ggr och ner med rhodeset och låt sången ligga kvar.

Cool låt... 😉

Postat

Tyckte tt detta var riktigt skönt! Jag gillar din röst som fan. lite för mycket av steeldrumsen kanske annars var det asgrymt. Hade velat höra fler låtar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.