dustin (oregistrerad) Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 (redigerat) Hej, Jag söker Band/Artister och producenter med eget väl inspelat material. Det finns en möjlighet att få era låtar placerade på WB TV serier och på så sätt få en ersättning om TV serien blir en hitt. Om er(a) låt(ar) väljs som "Theme" så kan ni tjäna en större hacka. Ersättningen är inte jätte hög annars men det kan bli en del genom åren. Om ni sitter inne med produktioner som låter tillräckligt bra men inte används nånstans så är detta ett bra tillfälle. Om ni är intresserade, maila länken till er musik till dustinpro@gmail.com, helst myspace eller liknande så mailar jag er om det blir aktuellt. Music Rocks. /D Redigerat 26 januari 2009 av dustin
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 (redigerat) WB som i Warner Bros? Är det STIM som gäller som ersättning? Redigerat 20 januari 2009 av drloop
CptCrash Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Hmm ingen adress där man kan få lite mer info?
dustin (oregistrerad) Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 WB som i Warner Bros?Är det STIM som gäller som ersättning? Helt Riktigt.
dustin (oregistrerad) Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 (redigerat) Hmm ingen adress där man kan få lite mer info? Redigerat 27 januari 2009 av dustin
dustin (oregistrerad) Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Maila dina frågor till dustinpro@gmail.com så försöker jag svara så gott jag kan. Mvh /Dustin
dustin (oregistrerad) Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Maila dina frågor till dustinpro@gmail.com så försöker jag svara så gott jag kan. Mvh /Dustin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.