Jump to content
Annons

Seriösa Band/Artister med eget inspelad material

Recommended Posts

dustin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej,

Jag söker Band/Artister och producenter med eget väl inspelat material. Det finns en möjlighet att få era låtar placerade på WB TV serier och på så sätt få en ersättning om TV serien blir en hitt. Om er(a) låt(ar) väljs som "Theme" så kan ni tjäna en större hacka. Ersättningen är inte jätte hög annars men det kan bli en del genom åren. Om ni sitter inne med produktioner som låter tillräckligt bra men inte används nånstans så är detta ett bra tillfälle.

Om ni är intresserade, maila länken till er musik till dustinpro@gmail.com, helst myspace eller liknande så mailar jag er om det blir aktuellt.

Music Rocks.

/D

Redigerat av dustin
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

WB som i Warner Bros?

Är det STIM som gäller som ersättning?

Redigerat av drloop
Postat

Info skickat från info@solskugga.nu idag.

dustin (oregistrerad)
Postat
WB som i Warner Bros?

Är det STIM som gäller som ersättning?

Helt Riktigt.

dustin (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Hmm ingen adress där man kan få lite mer info?
Redigerat av dustin
dustin (oregistrerad)
Postat

Maila dina frågor till dustinpro@gmail.com så försöker jag svara så gott jag kan.

Mvh

/Dustin

dustin (oregistrerad)
Postat

Maila dina frågor till dustinpro@gmail.com så försöker jag svara så gott jag kan.

Mvh

/Dustin

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.