Ken Kängström Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Tjoho. Fick hem mitt m-audio delta 1010 idag. Och nu när jag kopplade från PCI kortets RCA utång till min stereos ingång så händer någotganska konstigt. När jag öppnar en mp3a eller nåt ljud över huvud tages så spelas ett brus upp istället för musiken. Vad i h****** kan detta bero på? MVH//Kenny
brojd Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 De två RCA utgångarna bakpå PCI kortet är digitala.. Skickar du in förstärkaren på digital väg? (coax, S/PDIF)
Ken Kängström Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 hmm.. ajajaj. Dom där förkortningarna du pratar om fattar jag inte ett skit av 😉 Men hur ska jag då kunna koppla till stereon? Jag har ett surround system här åxå som skulle va kul att kunna koppla in,
joachime Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Du fick väl med en 19" låda också hoppas jag. Koppla den till pci-kortet med den tjôcka kabeln. På baksidan lådan sitter tio balanserade in och ut som telejack. Lycka till!
Ken Kängström Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 jo nu känner jag mig lite dum faktiskt. Glömde att jag hade utgångar i ljudkortet. Så jag försökte plugga från PCI kortet. Tack för besväret =). MVH//Kenny
Polder Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 (redigerat) Hej! Det kan lätt bli så när man har fått hem någonting nytt! Man blir ivrig! haha! Skicka ett pm till mig när du har fått ordning på det så jag kan få höra hur det har gått! Jag funderar starkt på att införskaffa mig ett likadant kort! Lycka Till Redigerat 24 november 2004 av Polder
Ken Kängström Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 det kan jag göra =). Kan meddela att instalationen av mjuk och hårdvara har gått klockrent. Inte en miss nånstans. Verkar vara stabilt och bra som tusan. Ångrar garanterat inte mitt köp =). MVH//Kenny
brojd Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 hmm.. ajajaj. Dom där förkortningarna du pratar om fattar jag inte ett skit av 😉 Men hur ska jag då kunna koppla till stereon? Jag har ett surround system här åxå som skulle va kul att kunna koppla in, S/PDIF = Sony/Philips Digital Interface Format
Ken Kängström Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 tack brojd. Jag kan inte alla termer och förkortningar än. Det är väl det jag har mest problem för. Mitt minne för ord är inte det bästa. men tack iaf =).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.