Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjoho. Fick hem mitt m-audio delta 1010 idag. Och nu när jag kopplade från PCI kortets RCA utång till min stereos ingång så händer någotganska konstigt. När jag öppnar en mp3a eller nåt ljud över huvud tages så spelas ett brus upp istället för musiken. Vad i h****** kan detta bero på?

MVH//Kenny

Annons
Postat

De två RCA utgångarna bakpå PCI kortet är digitala..

Skickar du in förstärkaren på digital väg? (coax, S/PDIF)

Postat

hmm.. ajajaj. Dom där förkortningarna du pratar om fattar jag inte ett skit av 😉

Men hur ska jag då kunna koppla till stereon?

Jag har ett surround system här åxå som skulle va kul att kunna koppla in,

Postat

Du fick väl med en 19" låda också hoppas jag. Koppla den till pci-kortet med den tjôcka kabeln. På baksidan lådan sitter tio balanserade in och ut som telejack. Lycka till!

Postat (redigerat)

Hej!

Det kan lätt bli så när man har fått hem någonting nytt!

Man blir ivrig! haha!

Skicka ett pm till mig när du har fått ordning på det så jag kan få höra hur det har gått!

Jag funderar starkt på att införskaffa mig ett likadant kort!

Lycka Till

Redigerat av Polder
Postat

det kan jag göra =). Kan meddela att instalationen av mjuk och hårdvara har gått klockrent. Inte en miss nånstans. Verkar vara stabilt och bra som tusan.

Ångrar garanterat inte mitt köp =).

MVH//Kenny

Postat
hmm.. ajajaj. Dom där förkortningarna du pratar om fattar jag inte ett skit av 😉

Men hur ska jag då kunna koppla till stereon?

Jag har ett surround system här åxå som skulle va kul att kunna koppla in,

S/PDIF = Sony/Philips Digital Interface Format

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.