Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Japp. Jag köpte detta externa ljudkort, och tänkte så smått börja mixtra med det (fick med Cubase LE 4). Det medföljde dock ingen beskrivning om hur det används, och eftersom jag är en komplett nybörjare, skulle det vara bra med en guide av någon sort. Jag har försökt googla, men inte lyckats hitta något av värde.

Någon här som vet var en liknande guide kan finnas?

Annons
Postat
Japp. Jag köpte detta externa ljudkort, och tänkte så smått börja mixtra med det (fick med Cubase LE 4). Det medföljde dock ingen beskrivning om hur det används, och eftersom jag är en komplett nybörjare, skulle det vara bra med en guide av någon sort. Jag har försökt googla, men inte lyckats hitta något av värde.

Någon här som vet var en liknande guide kan finnas?

Finns det ingen manual? Annars googla fram en manual. Eller vad är det du behöver hjälp med?

Postat
Finns det ingen manual? Annars googla fram en manual. Eller vad är det du behöver hjälp med?

Alltså, manualen som följer med täcker installationer och vad de olika ingångar är för något. Det jag behöver hjälp med är hur dessa faktisk ska användas (jag kanske borde lista ut det efter beskrivningarna om vad de olika utgångarna är, men jag är som sagt nybörjare). Det jag får fram på Google är antingen sidor som säljer den, eller samma manual som jag har i pappersform.

Jag testade lite själv, till exempel att koppla in mitt högtalarsystem, men det gick inget vidare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.