Jump to content
Annons

Betyg  

24 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      4
    • 4
      7
    • 5
      6

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Hehe måste erkänna att låten blir bättre och bättre efter några lyssningar. Inte alls lika långtråkig längre haha.  🙂

Jag tror nästan det var en förhastad slutsats från mig sida.  🙂

Ju mer man lyssnar på den desto mer inser man hur bra uppbyggd den är. Sen är det ju ett plus i kanten att den slutar i bästa "äkta" schlagermaner a la Charlotte Perelli.  😛

Mvh / djonas

Ah men vad bra att du tycker så 🙂 Jo det e många som drar för snabba slutsatser.. men det e absolut inget fel på det! Första intrycket hos folk är väldigt viktigt, men om folk sen tycker det e mindre intressant först, och sen inte bryr sig om det mer; just där måste många lära sig att man ska lyssna in sig fler gånger (nu menar jag rent allmänt)

Aaahh fan du märkte det, schlager grejen =) Jag tänkte inte alls på det när jag skrev det, och så påpekade vår keyboardist det.. och så nu du! haha Komiskt måste jag ju säga! 😳

Kom nu ut på msn med dej!

Redigerat av Culloden
Annons
Postat
Jag är på msn nu!!! 😄

Och jag e på jobb! 😉 Kom ut i kväll om du kan!

Postat

ja. förutom den sämsta låttiteln och tillika dåliga texten var det ju inte så tokigt. försök bara slita er från heavymetalklychorna mer så kan det nog bli bra det här.

hitta ett eget sound, helt enkelt.

Postat (redigerat)
ja. förutom den sämsta låttiteln och tillika dåliga texten var det ju inte så tokigt. försök bara slita er från heavymetalklychorna mer så kan det nog bli bra det här.

hitta ett eget sound, helt enkelt.

Men tänk om vi gillar det här enkla klyshé-stuket då? 🙂 Vi gör övervägande mer tekniska låtar men den här var en avstickare.. eftersom speciellt JAG är stort fan av både Maiden o Judas så kände jag att det var hel-rätt att göra den här låten! Fast texten kan jag väl hålla med om.. den ska ändras lite!

Tack ändå. 😄

Redigerat av Culloden

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.