Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har lagt in en flashspelare från yagosta.com på min myspace-sida. Men fastän låtarna är borttagna från myspace så ligger den gamla spelaren kvar på sidan, fast tom. Detta ser väldigt fult ut.

Såhär ser det ut nu: http://www.myspace.com/loveaurell

Jag har frågat dessa killar hur man gör http://www.myspace.com/onetouchedit men de säger att de tror att om man inte har några uppladdade låtar så skall spelaren inte synas. Men det gör ju min.

Nån som vet var man kan stänga av den?

Annons
Postat (redigerat)

sök på google efter " Remove Myspace player + Music Profile " eller liknande , Finns massa koder att hitta och hur man skall använda dom för att modifiera Myspace.

Vill bara påpeka att det är betydligt svårare att modifiera en Musikprofil än en standard profil , men det man kan göra är att dölja allt och sedan koda om hela utseendet. Men det är komplicerat att förklara hur exakt man skall gå tillväga , så det bästa är att du söker på google och läser hur andra gjort och vad som betyder vad i HTML kod.

Redigerat av Piccazzo
Postat
sök på google efter " Remove Myspace player + Music Profile " eller liknande , Finns massa koder att hitta och hur man skall använda dom för att modifiera Myspace.

Vill bara påpeka att det är betydligt svårare att modifiera en Musikprofil än en standard profil , men det man kan göra är att dölja allt och sedan koda om hela utseendet. Men det är komplicerat att förklara hur exakt man skall gå tillväga , så det bästa är att du söker på google och läser hur andra gjort och vad som betyder vad i HTML kod.

Jo, jag har hittat en del sån kod och testat. Det bästa jag har fått till är att spelaren göms, men det blir ett stort, tomt utrymme där den satt. Dessutom försvinner den nya flashspelaren också. Det lustiga är ju dock att Otto, en av killarna på one touch edit, säger att han inte har gjort något alls för att få bort spelaren.

Postat
Det lustiga är ju dock att Otto, en av killarna på one touch edit, säger att han inte har gjort något alls för att få bort spelaren.

Det kan vara att det är en standard profil , dom har inga musik spelare.

Jodå, det är en musikprofil. Och jag lyckades ju fixa det jag med, nu när jag skapade en ny musikprofil. Får se till att aldrig ladda upp musik på den då. Bra lösning, myspace!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.