MichaelCaplin Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 "God can't be bought, God's got no dreams to be lost, God can't be shot, so why would God come to L.A." Justin Hopkins, en av dom bättre lyriker i våra tider, och en fantastisk låtskrivare med ett av världens bästa backingband bestående av Sveriges bästa studiomusiker. Kolla in hans album "You are where you come from" på Spotify! Finns väldigt mycket bättre textrader än denna på albumet, men det ibland är svårt att uppfatta alla orden og meningar, något som gör hans texter otroligt spännande, eftersom man vet att det finns en mening, men man är inte helt säker på vad det är ibland:) Kolla upp låtar som Courderoys, The best part of me och These are my friends:) Detta är ingen direkt reklam, men mer mig som vill uttrycka hur bra denna killen faktiskt är:)
Snirkhoff Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 "Ain't getting old, ain't getting younger though" Härlig rak och enkel fras ur "Hawks and doves". En låt av Neil young.
djbolton Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Natten är vacker och månen är full, och du är som natten och jag är som månen av Jacob Hellman /Johan
harryhaller Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 all over people changing their votes along with their overcoats if Adolf Hitler flew in today they´d send a limousine anyway joe strummer
mahawi Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 "I sit and talk to god, and he just laughs at my plans" Just nu kommer jag inte på varken vad artisten eller låten heter. ...får göra en edit när jag kommer på det. Robbie Williams - Feel. Så det så. /Mattias
morgonte (oregistrerad) Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Got to kick at the darkness till it bleeds daylight. Bruce Cockburn
DieHard (oregistrerad) Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 "You can sell people crap and make èm eat it" Sacred Cowboy, Bruce Dickinson.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.