Liquid_6 Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Believer speak not to me of justice for none have i ever seen. betrayer speak not to me at all you and this world ripped my fucking heart out again and again and again Ljuva emperor vart e du nu ☺️
Rabieshund Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Ur "Birgit" av Slaskfittorna. Sen så tvinga hon mig att slicka hennes skithöl O de var fullt av diarré och smegma Men det smaka gött, mjau mjau Det smaka gött, mjau mjau mjau
m95larek Postat 17 januari 2009 Trådstartare Postat 17 januari 2009 But thats the way I like it baby..Cause I dont want to live forever. Ace of spades med Motörhead! Klockrent! Bäst hittills.
Emulator Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 (redigerat) In a manner of speaking I just want to say I could never forget the way You told me everything By saying nothing Redigerat 17 januari 2009 av Emulator
allansson Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied 'til he rules everything -Badlands av Bruce Springsteen
DieHard (oregistrerad) Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Poor man wanna be rich,rich man wanna be king, and a king ain't satisfied 'til he rules everything -Badlands av Bruce Springsteen Ja kommentar till det där är helt överflödigt.
Hellpig Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Ok ändrar mig pga av sinne: KISS: I.....Wanna Rokk`n roll allnaa aajtt!.... And...party every dejj! ....I ! !!! Keep rockin´! Put your hand in my pocket And grab on to my rocket, It feels so good to see you tonight 😄 Näe, det finns bättre men det där det är rock'n'roll i ren textform.
Vallhagen Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 THE MORE OF YOU THAT I INSPECTTHE MORE OF ME I SEE REFLECT Megadeth, Angry Again. Rätt, Dave Mustaine är den störste poeten. Mina favoritfraser hämtas ur "This was my life" In our life there is "if" In our beliefs there is "lie" In our business there is "sin" In our bodies there is "die"
kuriyakin Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 (redigerat) Låttexter på svenska är ofta svårt att få till, men en som lyckas bra är J.Berg: "Ni kan skratta om ni vill, håna oss vi rör oss ni står still" eller "mot gummi, glas och metall betyder ett mirakel inget alls" båda från 747. Man kan hålla på å citera i oändligheten från han 😄 Eller Ollo Ljungström "Nått för dem som väntar", fantastiskt bra text: I ditt bröst Finns en kuslig maskin Den har en röst och slukar dyrbar bensin Den producerar våld och kastrerar drömmar ibland När den säger stopp så känner du just ingenting Vi som krossas, krossar och går på små späda barn med hjärtan som elefanter Gud uppfinn nåt nytt Som gör det lätt att hålla ut Nåt för dom som väntar Dom som orkar vänta mer X2 Mitt hjärtas röst Kan nog vara ostämt ibland Instängd i ett bröst En ambassad som saknar sitt land Men för blommor, hjärtan ägnar makalösa skränor För lättsamheten rätt i Christer Sjögrens händer Vi som krossas, krossar och går på små späda barn med hjärtan som elefanter ref X2 Gud… Gud, uppfinn nåt nytt Som gör det lätt att hålla ut Nåt för dom som väntar Redigerat 17 januari 2009 av kuriyakin
Polpotkin Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Military Intelligence, two words combined that can't make sense.
Vallhagen Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Military Intelligence, two words combined that can't make sense. Fan, ännu mer Megadeth 😄 Smart och sylvasst som alltid!
lavrell Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Poor man wanna be rich,rich man wanna be king, and a king ain't satisfied 'til he rules everything -Badlands av Bruce Springsteen Det där är en av de bästa raderna jag någonsin läst, nu måste jag lyssna till lite Brucan på Spotify
martinm Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Living is easy with eyes closed Misunderstanding all you see J. Lennon 😲
SadamJR Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Short people got no reason to live. Randy Newman
engson Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Den här gillar jag: I don't have any regrets, they can talk about me plenty when I'm gone. (B Dylan)
DieHard (oregistrerad) Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 Military Intelligence, two words combined that can't make sense. Fan, ännu mer Megadeth 😲 Smart och sylvasst som alltid! Han är klart underskattad. Hade han lirat någon gubbrock och varit ett fyllo som Dylan hade han med hyllats som ett geni. Men lirar man metal kan man aldrig höjas till skyarna.
DieHard (oregistrerad) Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 (redigerat) Short people got no reason to live. Randy Newman Väldigt uppmuntrande om man är kortväxt eller dvärg. Knappast någon av de som vill ha den låten spelad på sina begravningar. Möjligtvis en låt vissa av de spelar om och om igen innan de begår självmord på sin höjd. Redigerat 18 januari 2009 av DieHard
Lee Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 Military Intelligence, two words combined that can't make sense. Fan, ännu mer Megadeth 🙂 Smart och sylvasst som alltid! Han är klart underskattad. Hade han lirat någon gubbrock och varit ett fyllo som Dylan hade han med hyllats som ett geni. Men lirar man metal kan man aldrig höjas till skyarna. Textrad jag inte hört tidigare men som var klockren i alla fall!
Glaskatten (oregistrerad) Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 mahnahmahna http://www.mahnahmahna.net/ Ingen prettoskit....
Lee Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 Kunde hålla mig till en rad utan det blev andra versen och refrängen. Vald delvis för den rullar så helt otroligt vackert i rimmen när man sjunger den och delvis för den har nog hjälpt mer än en udda och mobbad unge att bli rakryggad och skita i andra idioter. People that despise you will analyse then criticise you They'll scandalise and tell lies until they realize you are someone they should apologised to Don't let these people compromise you Be wise too You can do anything you want to do It's not wrong what I sing it's true You can do anything you want to do Do what you want to http://www.youtube.com/watch?v=jO8OZv2qftk
Vallhagen Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Military Intelligence, two words combined that can't make sense. Fan, ännu mer Megadeth Smart och sylvasst som alltid! Han är klart underskattad. Hade han lirat någon gubbrock och varit ett fyllo som Dylan hade han med hyllats som ett geni. Men lirar man metal kan man aldrig höjas till skyarna. Textrad jag inte hört tidigare men som var klockren i alla fall! Låt "Hangar 18", album "Rust in Peace". Check it out:)
Hellpig Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Thåström har ett par klassiker på Explodera mig 2000: "Äntligen Elvis Presley för en dag... och det är Bebapelula - Hela jävla dan" "Jag kom som en flicka, gick som en dam, älskad av alla som jag sög av" Bittert och jävligt men otroligt bra. 🙂
Apep Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Vassegoda: There is no pain you are receding A distant ship smoke on the horizon You are only coming through in waves Your lips move but I can't hear what you're saying When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I cannot put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb Pink floyd är mästerliga 🙂
SvartSaft Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 (redigerat) Trent Reznor har skrivit några riktigt bra texter - från Hurt tex; "I hurt myself today To see if I still feel I focus on the pain The only thing that's real" Eller den underbara formuleringen "I believe I can see the future - Cause I repeat the same routine" från Everyday is exactly the same. Fast min personliga favorit är James Hetfields text till "The unforgiven" där han berättar om någon som går genom livet utan att kunna förlåta, och avslutar texten med "...the old man here is me". Starkt! Redigerat 19 januari 2009 av SvartSaft
pme (oregistrerad) Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Slut dina ögon, släck alla ljus Du är fredlös när du älskar, låt mej knäppa upp din blus Mellan dina lår förstår jag att Det här är bara början på en lång historia
Pazo Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 "It's not that she walked away, Her world got smaller" en REM-låt! Fett fin line!
serial69 Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Give me a minute and i change your life Give me a bullit and i change your life Slipknot
Bunga Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Burninating the countryside! Burninating the peasants! Burninating all the peoples! And their thatch-roofed cottages! Thatch-Roofed Cottages!!! And the Trogdor comes in the NIIIIIIIGHT!!! Strong Bad - Trogdor
nummersex Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Burninating the countryside!Burninating the peasants! Burninating all the peoples! And their thatch-roofed cottages! Thatch-Roofed Cottages!!! And the Trogdor comes in the NIIIIIIIGHT!!! Strong Bad - Trogdor hah, gamle trogdor! det var tider det! BALEETED!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.