KillwithSkill Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Hoppa Hulle - vet inte vem som sjöng den svenska versionen, men jag tror Fetfulbert Karlsson skrev den? Här är Orginalet, Israels bidrag till Eurovision song contest 1987 Shir Habatianim - Datner & Kushnir Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fertan Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Rei Rei Rei Rei Rei Rei Rei Rei Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 (redigerat) Fånt ja en körv så höppe ja i älva 😆 Ja det måste vara en den mest meningslösa hit som någonsin gjorts i Svealand. Att sån skit kunde bli en hit visar bara att folk inte begriper sig på musik. Men här är en vidrig skitlåt och skitgrupp: Slaskfittorna och låten Knulla lik http://www.youtube.com/watch?v=PmO5J6fcFuA Är det några andra än finniga fjuniga tonårskillar som gillar skiten? Redigerat 16 januari 2009 av DieHard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 ska vi plocka körsbär i min trädgård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkL Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Bröderna Hanson - MmmBop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 när vindarna viskar mitt namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Tjena "Papaya Coconut" tycker jag nog kvalar in på 10 top listan. // Klas Den är ju som ändå lite klämkäck 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NONHALO Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 (redigerat) Per Gessle - Jag tycker om när du tar på mig Är nog det äckligaste och osmakligaste låtnamnet, en sjukt sliskig och vidrig artist som framför dessutom. Redigerat 16 januari 2009 av NONHALO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
creel (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Bröderna Hanson - MmmBop Det är iofs en bra låt. Ett mycket bra framförande av den här: http://www.youtube.com/watch?v=x6NxS13RcFE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Philemon Arthur & The Dung - Om jag hade pjäxor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
creel (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Per Gessle - Jag tycker om när du tar på mig Är nog det äckligaste och osmakligaste låtnamnet, en sjukt sliskig och vidrig artist som framför dessutom. +massor Ja usch fyfan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Är inte helt nöjd med låtnamnen på sigur ros skiva "()". Sedan är those dancing days låtnamn "hitten" ganska kul också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Red sail in the sunset... urrrp Vad tar ni för valpen i fönstret? (kaskadkräkas) Vad har du under blusen Rut? (kastspya) Ding Dong (uh?) Lasse Bergtagen Säg är det konstigt att man längtar bort nå'n gång? (Stickans ripoff från I wanna be a country girl again med L.Andersson) De sista ljuva åren (drunknar i mitt eget kräks) Men vi kan väl också komplettera med titlar som är iskalla och stenhårda, annars blir det så himla neggo typ! Nigger (med den svenska gruppen, va'fan hette dom?) You aint seen noting yet, cool titel med BTO (NÄ INTE BWO) Stiff upper lip, sätter bratzen på plats liksom Hard Rock Halleluja, liksom att få in hårdrock och kristendom i samma låt, fränt. The night time is the right time, med CCR, yeah baby, kan man säga det bättre? Eller varför inte Edwin Stars (coolt artistnamn med stjärnglans, nej inte stjärtglans, skärpning)hit som heter kort och gott: WAR /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 (redigerat) How much is the fish? med Scooter är ju ett riktigt klass namn =P Redigerat 16 januari 2009 av Pesek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Nigger (med den svenska gruppen, va'fan hette dom?) Clawfinger Nigger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Red sail in the sunset... urrrp Vad tar ni för valpen i fönstret? (kaskadkräkas) Vad har du under blusen Rut? (kastspya) 🙂😆 Låter som du också blev tvångsmatad med skiten under din uppväxt som jag blev. Det sorliga är hur mycket man än försöker så finns låtarna där i medvetandet. 😆 Men du glömde Hallå Västindien med Vikingarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 "Canneloni Macaroni" - Lasse Holm. Förmodligen satt han med sina låtskrivarkollegor och tävlade: "Jag slår vad om att jag kan göra en skitlåt som handlar om makaroner, lasagne, pizza och spaghetti... och ÄNDÅ få in den på varenda topplista i flera år!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 My Heart Will Go On. no shit liksom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Fiskarna I Haven -Idde Schultz Vad kommer härnäst? Maskarna i äpple ...na ? Kass titel, kass låt, kass artist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesus Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Darin - Money For Nothing t.o.m plattan hette så... hahah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Per Gessle - Jag tycker om när du tar på mig Är nog det äckligaste och osmakligaste låtnamnet, en sjukt sliskig och vidrig artist som framför dessutom. Brukar inte sträva efter att framhålla något negativt men här måste jag hålla med. Första gången jag hörde den körde jag bil och höll på att köra diket när jag inte "bytkanalknappen". Öronkräksjuka helt enkelt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 (redigerat) Fiskarna I Haven -Idde Schultz Vad kommer härnäst? Maskarna i äpple ...na ? Kass titel, kass låt, kass artist! Tråkig artist, men rätt cool titel. Men det lät bättre när Dire Straits sjöng det. *** EDIT *** Tusan! Jag citerade fel... Jag tänkte citera inlägget om Darin. Men jag håller med ovanstående också... Håller med alla! Det gör jag alltid. Livet blir enklare då. Redigerat 16 januari 2009 av Tophe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Darin - Money For Nothing t.o.m plattan hette så... hahah! Darin=Nothing for money Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Röstar också på Gessle, "Tycker om när du tar på mig". Vidrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Philemon Arthur & The Dung - Om jag hade pjäxor Philemon har isåfall en hel del låttitlar man kan invända mot. Jag skrev i föregående inlägg om en låt som jag har personlig avsky mot(inklusive låttiel). Den låten är banal och fyller mig med helt oresonligt hat(nåja) medans Philemons låtar som är 100 ggr mer banala känns roliga. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 (redigerat) Fiskarna I Haven -Idde Schultz Vad kommer härnäst? Maskarna i äpple ...na ? Kass titel, kass låt, kass artist! Tråkig artist, men rätt cool titel. Men det lät bättre när Dire Straits sjöng det. Det är nog den sämsta låt som nånsin skrivits.... Lyssna på texten hur idiotisk den är... De ringer upp på morgonen Jag lägger mig Går aldrig upp igen Det fanns en värld där utanför som höll mig i hand en gång Det fanns en liten flicka där som sjöng på en sång Men fiskarna i haven och fåglarna på taken Människor i husen tände alla ljus men jag kan inte se för Jag kan inte flyga och jag kan inte dyka Jag kan bara blunda och lägga mig igen och hoppas att du kommer hem. Vad fan menar man med den där jävla refrängen i samband med versen? Jag har ett liknande exempel fast med en låt Philemon Artur & The Dung producerat. Den är också väldigt sammanhängande... Håll i er nu! Var är flugsmällen det finns ett gammalt ordspråk men det har jag glömt ja, förr i världen fick man inte åka bil då klampa man i gruset och muraren har hängslen av porslin var är flugsmällen? nu öppnar man burkar med bräder av plast han släckte hos prästen vid inskrivningen fru palle har lovat att omedelbart hålla klaffen vad ska han göra där? "akta tapeterna" det sa han just nu klurre sopar asfalt och sven skjuter höns dra inte upp klockan som du gjorde i fredags kväll var är flugsmällen? Redigerat 16 januari 2009 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 En Slemmig Torsk av KSMB. Texten blir man fan inte klokare av Nu ska jag sjunga en visa om kärlek Glass Gröna ängar och King Kongs tass Jag är dum Jag är seg Du simmar i en jättedeg En slemmig torsk En slemmig torsk I en brödrost En slemmig torsk I en brödrost Jag stoppar upp fingret bakom en tapet Vad är det jag känner Jo en klibbig smet Jag sjunger som jag vill! En slemmig torsk En slemmig torsk I en brödrost En slemmig torsk I en brödrost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Hje hej Monica, med Nick and the family... Aja, jag orkar inte ens kommentera... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 För er som inte läst det här: http://aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article2886604.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the_Voice Postat 16 januari 2009 Dela Postat 16 januari 2009 Eddie Meduza gjorde många hits. Håller med där om att "Var den grön får du en ny" är ett bra exempel. Grym låt dock! Eller varför inte "Torgnys svettiga ansikte", "Fånga kräftor (och lägga i en balja)", "Fisdisco"? Ska man gå över på det mer oseriösa kan man ju nämna "Här har du legat och knullat". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.