Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Svårt att hitta rätt forumdel för sånt här. Man kanske inte får göra reklam här. Sorry isf.

I alla fall, jag har kommit till final i en tävling på songbox.se.

Finalen går ut på att ragga så många fans som möjligt till min facebook artist sida.

De med flest den 30 Jan får vara med på en promoskiva. De tre bästa får dessutom vara med på omslaget.

Jag ligger åtta nu och kan behöva lite hjälp.

Det enda du behöver göra är att (när du är inloggad på facebook) gå till http://www.facebook.com/pages/Chris-Michols/26553933864

Klicka på become fan länken till höger om artistbilden.

Skulle vara mycket tacksam för några extra "fans"

Mvh

Chris

Annons
creel (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Varför ska vi hjälpa dig men inte de andra? 😲

Redigerat av creel
DieHard (oregistrerad)
Postat

Har inte heller facebook men skulle inte hjälpa dig vinna. Varför skulle jag det? För att du är reggad här?

Postat (redigerat)
Varför ska vi hjälpa dig men inte de andra? 😲

Självklart så uppmanar jag alla de som är intresserade och orkar ta sig tid, att lyssna på de andra medtävlande. Finns fler där som jag tycker är riktigt bra. Pat Thomas, Frida Sundemo och Conny Welén t ex. Man kan ju vara med i så många artistsidor man vill så man kan absolut hjälpa fler. Jag är medlem själv i fler av de medtävlandes sidor.

Gå in på http://www.songbox.se/fancrusade för att se de tävlande. Många bra musiker där att höra tycker jag personligen.

Redigerat av lonewind

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.