MJInc Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 LÅTNAMN: SeventyNine ARTIST/GRUPP: Micke Jonsson GENRE: Vad skulle ni klassa det som? LÅTLÄNGD: drygt 2 minuter KOMPOSITÖR: MJ PRODUCENT: MJ EV. MEDVERKANDE: MJ INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 / 192kbps STORLKEK: 4,0 Mb STATUS: Knappt halvfärdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Önskar tips och ideer till hur jag ska gå vidare efter första refrängen vid dryga 2 minuter. Gärna förslag på hur jag kan förbättra första 2 minuterna oxå för den delen. Inget är heligt, såga allt om ni vill... //Micke...
MJInc Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 allt jag hör är tystnad Länken funkar och mp3:an funkar så vitt jag kan kontrollera, så det måste vara nåt annat som felar... 😉 Nån annan som bara får tystnad? //Micke...
Fredster Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 allt jag hör är tystnad Länken funkar och mp3:an funkar så vitt jag kan kontrollera, så det måste vara nåt annat som felar... 😉 Nån annan som bara får tystnad? //Micke... Jag får aldrig tystnad! Alltid gnat o tjat hemma 🙂
peppemannen Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Oj vad åttiotal det låter... men härlig mjuk å skön ljudbild! Sången däremot... falskt och tafatt säger mina öron. Inte rätt igenom men bitvis. Jag tycker även att den tar lite för mycket plats. Men helt ok.. kul sound!
MJInc Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 Oj vad åttiotal det låter... men härlig mjuk å skön ljudbild!Sången däremot... falskt och tafatt säger mina öron. Inte rätt igenom men bitvis. Jag tycker även att den tar lite för mycket plats. Men helt ok.. kul sound! Sången *suck* den är ett kapitel för sig. Man får mest se den som en skiss på hur den skulle kunna ligga i låten. Vettetusan hur jag ska få mina försök till sång låta mer flytande. Skulle tro att övning är enda sättet....och det gäller nog även falskheten, tills dess jag införskaffat Melodyne. 😮 ...kul att du gillade soundet på musiken! 🙂 //Micke...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.