allanidalen Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 Hallå, allesamman! Jag är en 21-åring med stor aptit på musik. Jag bor i Lycksele (en liten skitstad i lappland) där musiklivet just nu är så pass illa däran att man får kalla det musikdöd. Jag lirar gitarr och skriver låtar i ett metalband och skriver även låtar utöver som inte passar till bandet av olika anledningar. I studion lirar jag även bas och keyboard, beroende på personalproblem... Jag är för det mesta väldigt trögfattad när det gäller tekniska bitar (ändå gick jag datateknik i 3 år) och har haft en hel del problem under åren så nu när jag äntligen för första gången har Internet (det tog 21 år) så tog jag tillfället i akt att bli medlem här för att försöka reducera risken för grått hår i unga år. Det är kul att se att det finns ett så stort intresse för musikskapande i landet. Svergie måste fortsätta sätta fotspår i musikhistorien!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.