Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 Begriper du vitsen med den här tråden? Om du gör det så kanske du kan berätta vad det är som gör att den här tråden är så braaa...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 januari 2009 Postat 13 januari 2009 Nej men jag inte kunnat sova i natt så jag är lite trött 🤪
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 hahahaha vilka fina trådar jag skapat 😆
Fidden Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 (redigerat) Lobotomin tog visst inte riktigt. Hmm, jag har fått för mig att du dragit den en gång innan... Så då är ju frågan, är det du eller jag som börjar bli dement? edit: eller det är nog jag som är en profet, först swayze och nu detta... Redigerat 15 september 2009 av Fidden
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Lobotomin tog visst inte riktigt. Jag har märkt det 😄
SadamJR Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Hmm, jag har fått för mig att du dragit den en gång innan... Så då är ju frågan, är det du eller jag som börjar bli dement? edit: eller det är nog jag som är en profet, först swayze och nu detta... Du lever i en drömvärld.
Fidden Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Du lever i en drömvärld. ja 😕 verkligheten är så hård och kall...
SadamJR Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Everly Brothers hade sin betydelse för popmusikens utveckling, precis som Neil Sedaka.
debatt Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Neil Sedaka vet jag inget om. Everly Brothers var en av Simon&Garfunkels inspirationskällor dock.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.