Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hej

har en Fender Squier Showmaster med en fender 10w stärkare + sladd, väska, stämapparat, 50 tal plektrum, axelrem och 2 uppsättningar strängar.

Gitarren är i toppskick i övrigt, vad borde man kunna få ut för den, den är ca 2 år för att nämna åldern på den.

tacksam för svar då den ska ut för försäljning

Redigerat av zertox
Annons
Postat

bump kom igen nu, ni som håller på med gitarrer borde väll veta på ca vad man kan få ut för den och därmed vara bussiga och berätta det

Postat

Ja, någonstans där får man nog lägga sig för att få köpare intresserade. Det är ju lite psykologi i det.

Postat

Kolla blocket och vendolin om den gitarren finns med 😉

Postat

tack för svaren

har sett paket med 10 w stärkare för mellan 2500-3000. När jag tittade efter så hade jag en 15w stärkare.

visst borde jag kunna få ut 1500:- för den iallafall, den är ju som sagt i kanonskick och att det medföljer stämapparat, strängar och en massa plektrum

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

10w eller 15w gör ingen större skillnad alls i priset. Så som sagt var ca halva priset.

Redigerat av DieHard

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.