Storfeskaren Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Hallå alla trappers! Ville bara säga hej, är en gammal avdankad gitarrist som aldrig blev rockstjärna och som nu sitter på kvällar och nätter och lirar gura för det höga nöjets skull. Länk till bandet: www.datea.se/lithium Ladda gärna ner Mp3:an "Woman" och berätta för mig varför den inte blev etta på tracks??? 😆 Hej hopp!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Ztravo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 aHlan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Hallå alla trappers! Ville bara säga hej, är en gammal avdankad gitarrist som aldrig blev rockstjärna och som nu sitter på kvällar och nätter och lirar gura för det höga nöjets skull. Länk till bandet: www.datea.se/lithium Ladda gärna ner Mp3:an "Woman" och berätta för mig varför den inte blev etta på tracks??? 😲 Hej hopp!!! Välkommen hit feskargubbe! Kanske ska snacka om din låt på demoforumet istället, men jag lyssnade på den här direkt. Varför den inte blev list-etta? Det är en sen 80-talslåt va, av soundet att döma? (Tänker på Alien "Only one woman" när jag hör den för övrigt - det kanske bara fanns rum för en av dom på listorna 😉 ) Det enda jag kan klaga på är sången - musiken sitter som den ska i den här musiksorten (vad är det för ord egentligen? nåja...). Och då menar jag sången och inte rösten, för en rejäl pipa hojtar ju till där emellanåt, men det engelska uttalet är bara sådär och orden är lite för artikulerade; låter musikskola eller kristen rock nästan. Så, alltså, det är helt klart anledningen, eftersom du frågade 🙂 ! Välkommen hit! Dunka in mer så vi får lyssna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Välkommen in från snön och värm dig här på det gemytliga studioforumet 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 tjosan tjosan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Välkommen Feskar'n o slaska upp låten i demoforumet vettja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Tjo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Wilkommen in i värmen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Hej där 8) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Tjenare. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.