Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå allihopa.

Det känns lite som att det dyker upp nya trådar hela tiden där det står saker som redan besvarat en två och tre gånger redan.

Varför kan då inte någon administratör ta och nita några av de som brukar komma upp om och om igen.

Som det är nu finns det ju bara en nitad tråd, som iofs är bra men det finns plats för fler ! 😛

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Och du använder två trådar för något som du kunnat använda enbart en till. 😛

Postat
Hallå allihopa.

Det känns lite som att det dyker upp nya trådar hela tiden där det står saker som redan besvarat en två och tre gånger redan.

Varför kan då inte någon administratör ta och nita några av de som brukar komma upp om och om igen.

Som det är nu finns det ju bara en nitad tråd, som iofs är bra men det finns plats för fler ! 😉

Jag skulle hellre se några vettinga underavdelningar under FL-delen av forumet. En avdelning för tekniska nybörjarfrågor, en för lite mer avancerade tekniska frågor (sådant som inte är mer eller mindre uppenbart, alltså man måste läsa manualen, eller få hjälp av någon), en för "Jag har gjort en låt, omg" och till sist en avdelning för frågor om hur man skruvar till vissa ljud osv (om det nu måste finnas sådana frågor just under FL-delen av Studios forum överhuvudtaget, då frågorna är mer generella än så).. där kan alla basshunter-frågor också hamna, så slipper vi som läser forumet mest för att lära oss programmet plöja oss genom en uppsjö av dessa frågor i jakt på någonting intressant. Nåväl, bara ett förslag 🙂

Postat

En nitad tråd ja, men sammanslagna. Det är väl där de ska titta först, om inte använda sökfunktionen innan. 😳

Tror att problemet ligger i att folk är för lata för att hitta sina svar, båda i manualen och på forumet.

Och sen till de som spammar med låtar här: Lägg hellre upp dom på låtkritik istället och nämn där att du har använt FL för att producera din låt.

Skulle jag lägga upp alla mina låtar här (kanske fler än 1000 st?) så skulle nog hela internet krascha till sist...

post-12733-1231799767_thumb.jpg

Postat
En nitad tråd ja, men sammanslagna. Det är väl där de ska titta först, om inte använda sökfunktionen innan. 😑

Tror att problemet ligger i att folk är för lata för att hitta sina svar, båda i manualen och på forumet.

Och sen till de som spammar med låtar här: Lägg hellre upp dom på låtkritik istället och nämn där att du har använt FL för att producera din låt.

Skulle jag lägga upp alla mina låtar här (kanske fler än 1000 st?) så skulle nog hela internet krascha till sist...

Jag gillar iaf wow loggan som du uppmärksammat 🤪

Postat
En nitad tråd ja, men sammanslagna. Det är väl där de ska titta först, om inte använda sökfunktionen innan. 😆

Jag gillar iaf wow loggan som du uppmärksammat 😱

Haha 🙂 bara 32 timmar denna vecka, skolan har ju börjat 😆 brukar ligga runt 48 - 50 timmars speltid på en vecka annars 😕

Postat

Att lägga till några underavdelningar enbart i FL delen av forumet tror jag inte på.

Då skulle man behöva lägga till underavdelningar i de andra forumet också (musikprogram forum).

Det bästa ni kan göra när ni tycker att en tråd inte passar eller om det redan finns en liknande tråd är att klicka på "anmäl" knappen.

Var inte rädda för att använda den.

Vi som är moderator för just det forumet kommer då få ett PM med den informationen ni skrivit och vi kan då ta ställning.

Men jag ska försöka mig på i veckan att städa upp FL forumet en del, har haft lite mycket nu över jul och nyår, men ska försöka hinna med i veckan 😕

Postat
Att lägga till några underavdelningar enbart i FL delen av forumet tror jag inte på.

Då skulle man behöva lägga till underavdelningar i de andra forumet också (musikprogram forum).

Det bästa ni kan göra när ni tycker att en tråd inte passar eller om det redan finns en liknande tråd är att klicka på "anmäl" knappen.

Var inte rädda för att använda den.

Vi som är moderator för just det forumet kommer då få ett PM med den informationen ni skrivit och vi kan då ta ställning.

Men jag ska försöka mig på i veckan att städa upp FL forumet en del, har haft lite mycket nu över jul och nyår, men ska försöka hinna med i veckan 😕

TACK FÖR DET!

Postat

Tyvärr tror jag att en majoritet av de som frågar standardfrågor inte läser nitade poster. Hade de orkat läsa sig till ett svar så hade de Googlat sin fråga, nu vill de bara ha ett svar direkt på sin fråga utan att behöva söka informationen. Det är i alla fall vad jag tror. 😕

DieHard (oregistrerad)
Postat
Tyvärr tror jag att en majoritet av de som frågar standardfrågor inte läser nitade poster. Hade de orkat läsa sig till ett svar så hade de Googlat sin fråga, nu vill de bara ha ett svar direkt på sin fråga utan att behöva söka informationen. Det är i alla fall vad jag tror. 🙁

Det menar du inte? 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.