change (oregistrerad) Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Vilket skulle vara den bästa kombinationen? tänkte köpa juli@ kortet på jam och sedan slänga på ett par monitorer. frågan är bara vilka? har kollat lite på jam's ESI nEar 05 och sneglat lite på musikbörsens Alesis M1 Active. nEar kostar ju tusen spänn mindre än alesis (för ett par) så det är ju kalas för plånkan, men är det kalas för studion? :/ nEar 05 specifikationer Alesis M1 Active specifikationer tacksam för alla svar! (även tacksam för tips om bättre kombinationer i samma prisklass)
Lundin Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 (redigerat) Kolla det härinnan du köper från JAM... esi nEar 05 är små och har en liten nasal ton i sig, men då jämför jag med mina egna K-roK.. M1Active tror jag låter bättre men har inte lyssnat på dom. Bor du i STHLM kan du dra till Estrad musik o lyssna i deras monitorrum..dom har ett 20tal olika uppställda för lyssning...och en CD spelare om du kör egen musik. ..bl.a ESI - nEar05 Redigerat 26 november 2004 av demoniqus
android Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Ja, gå och lyssna själv, det är det enda rätta! Om du dessutom gör en liten sökning här på forumet också, så kommer du att få upp en massa trådar angående monitorer...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.