Egghuvud Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 En rad VST audiopluggar med analog känsla. Innehåller: Tape simulation plug-in Analog delay plug-in Convolution processor plug-in Analog insert plug-in Chorus plug-in Factory presets "A-to-B" comparisons Mono-to-Stereo, Stereo-to-Stereo processing All sample rates supported 64-bit internal precision Native assembler DSP code Läs mer och lyssna på: http://www.voxengo.com/analogflux/ 😉
Lundin Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Intressang vettja...hmmm...den där convolution processor låter mystiskt..får spana in den där packen tror jag...
joachime Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Håller absolut med! Bra kvalitét, stabila, fula 😉 , funktionella. Det finns alltid demos av senaste versionen att ladda hem. När ni ändå laddar hem analogflux kan ni passa på att pröva GlissEQ, PHA-979 (fasjusterare), Elephant (brickwall), CurveEQ och Crunchessor (kompressor).
Egghuvud Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Passa också på att kolla in deras gratisgrejor. Finns en del värdefulla pluggar 🙂
Debree Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Verkar tufft..! Får nog ta en kik på de däringa pluggarna.. 🙂
Mats Stålbröst Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Test av paketet kommer i Studio inom kort! /MvH Mats
Kill All Autotuner Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Demo Processing stops for a moment every 45 seconds Huga , elakt .
Majken Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Hmmm.. skumt.. när jag klickar fram inforutan i pluggarna står det "Registered to Studio IDG" 🙂 /Majken
joachime Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 (redigerat) Jag har provkört några av analogflux-pluggarna nu. Den jag var mest nyfiken på var tape-bus. En analogbandare som plugin vore den perfekta kompletteringen till övriga pluggar jag kör på. Problemet är att jag tycker den är för subtil. Måste göra extrema inställningar för att märka tydlig skillnad. testade även insert-pluggen. Samma sak där. Är det någon som har testat pluggarna som har några tips eller synpunkter? Edit: Tänkte bara tillägga att jag tycker att Voxengo-pluggarna generellt har en lång inlärningsfas. När jag till slut kommer underfund med alla parametrar brukar jag gilla vad jag hör. Kanske behöver ett litet kom-igång tips. Redigerat 1 december 2004 av joachime
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 En analogbandare som plugin vore den perfekta kompletteringen till övriga pluggar jag kör på. Använder du inte Magneto?
joachime Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Använder du inte Magneto? Jo, men jag har tröttnat på den. Den ger bra dist när man drar på +12 dB eller så. Under det så låter den inte kul. Gillar inte botten i den heller.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.