Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HallÄ!

Jag har vart medlem hÀr ett tag nu, men inte tagit mig för att presentera mig Àn!

Emil heter jag, Àr 22 och kommer frÄn Högdalen i Stockholm.

Jobbar som IT-Support och spelar annars mycket musik, gitarr och sÄng huvudsakligen.

Spelar i bandet Sound of Trains & Aeroplanes och har gjort sÄ sen 2003, fast pÄ den tiden hette vi Recap (eller Recap 13, ett tag).

http://www.myspace.com/soundoftrainsandaeroplanes

Hemma har jag lite prylar som jag fuskar med. Att kalla det hemstudio kÀnns nÀstan lite som att ljuga, men jag antar att det Àr det det Àr.

Den bestÄr helt enkelt av min trötta gamla dator, ett M-Audio Firewire 410-ljudkort, en Studio Projects B1-mick och lite diverse andra prylar som jag brukar ha att lattja med.

HĂ€nger hĂ€r för att fĂ„ tips och inspiration och förundras stĂ€ndigt över hur mycket alla kan och hur villiga de Ă€r att hjĂ€lpa till đŸ˜±

Ha't sÄlÀnge!

/Emil

Annons
Postat

Och dÄ fÄr man vara den första att sÀga:

VĂ€lkommen till forumet Emil! =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.