Dickson Postat 10 januari 2009 Postat 10 januari 2009 Hallå! Jag har vart medlem här ett tag nu, men inte tagit mig för att presentera mig än! Emil heter jag, är 22 och kommer från Högdalen i Stockholm. Jobbar som IT-Support och spelar annars mycket musik, gitarr och sång huvudsakligen. Spelar i bandet Sound of Trains & Aeroplanes och har gjort så sen 2003, fast på den tiden hette vi Recap (eller Recap 13, ett tag). http://www.myspace.com/soundoftrainsandaeroplanes Hemma har jag lite prylar som jag fuskar med. Att kalla det hemstudio känns nästan lite som att ljuga, men jag antar att det är det det är. Den består helt enkelt av min trötta gamla dator, ett M-Audio Firewire 410-ljudkort, en Studio Projects B1-mick och lite diverse andra prylar som jag brukar ha att lattja med. Hänger här för att få tips och inspiration och förundras ständigt över hur mycket alla kan och hur villiga de är att hjälpa till 😱 Ha't sålänge! /Emil
Fangus Postat 10 januari 2009 Postat 10 januari 2009 Och då får man vara den första att säga: Välkommen till forumet Emil! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.