Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag skulle vilja ha ett keyboard eller något i den stilen som jag skulle kunna spela in på min dator med. Har Mac OS X som operativsystem. Till en början var jag inne på ett midiklaviatur men jag hittade aldrig det som jag sökte eftersom jag är ganska kräsen när det gäller tangenterna och hur de känns när man spelar med dem. Ljudet kan jag själv justera i min dator så där är det inga problem. Någon som har något tips om midiklaviatur som känns som ett riktigt piano i fingrarna när man spelar på det och går det att spela in med ett elpiano? Tack för svar 😱

Annons
Postat

okej aa för jag skulle först och främst ville kunna spela på den skönt. Sen skulle det vara ett riktigt stort plus om man kunde spela in på dator. 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.