precisionsound (oregistrerad) Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Hallå! För er som inte känner till oss så ta en titt här: http://www.store.precisionsound.net/ Vi vill utöka vårat kontaktnät med samarbetspartners för olika samplingsprojekt. Udda instrument, akustiska och elektroniska (samplingar av...) söker vi efter med ljus o lyckta hela tiden så har du nått du tror du kan bidra med så tveka inte, hör av dig! Mvh Lars
Gäst Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Tjena! Jag har länge funderat på att börja göra egna samplingsbibliotek. Du skulle kunna skicka ett mail till: niklas.alden@gmail.com så kan vi ta en diskussion om vad jag har möjlighet att spela in och vad du önskar. Finns det någon möjlighet till ersättning eller är det ideellt arbete?
SolSkugga Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Hej Lars, jag arbetar mkt med diverse ljudmiljöer och rattar ljud dagligen i min studio i Östersund. Har du något tema du behöver fylla ut, hör gärna av dig på info@solskugga.nu. Lyssna gärna på mitt nya album Gardenia för att få en liten koppling till vad jag gör. Jag har möjlighet att göra digitala ljud så väl som analoga samplingar ur både miljö samt stråkinstrument. /Sol Hallå! För er som inte känner till oss så ta en titt här: http://www.store.precisionsound.net/ Vi vill utöka vårat kontaktnät med samarbetspartners för olika samplingsprojekt. Udda instrument, akustiska och elektroniska (samplingar av...) söker vi efter med ljus o lyckta hela tiden så har du nått du tror du kan bidra med så tveka inte, hör av dig! Mvh Lars
precisionsound (oregistrerad) Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Hallå! Hör av er till info@precisionsound.net om intresse fortfarande finns. Jag har haft lite problem att logga in här på forumet p.g.a. att jag glömt villken epost jag använde när jag reggade mig 🤪 Vi är intresserade av att hitta sammarbetspartners som kan hjälpa till med att hitta och sampla udda instrument. Blir de en produkt så utgår upphovsrättslig ersättning (royalty) baserad på försäljningen. Mvh Lars
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.