Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
MSN Messenger?

joo det får kanske bli det..

Ska prata med kringlan om det, så får vi ta ett gemensamt beslut om det 🙂

Annons
Postat (redigerat)

Håller på att formatera om musikdatorn nu... för tredje gången.. Håller tummarna. Dednna gång skapar jag 2 partitioner.

Ja msn messenger kanske är vettigt. Fast jag har aldrig orkat skaffa lol 🙂..

Angående flickan kan vi inte vara vänner just nu verkar det som 😄... Hon påstår att allt bara blir så svårt och skit

Danny its comming back at you anytime 🙂

Redigerat av Kringlan
Danny Cort (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Danny its comming back at you anytime 😱

Hehe. Anytime.

Mig kan man vara vän med.

Redigerat av Danny Cort
Postat
Håller på att formatera om musikdatorn nu... för tredje gången.. Håller tummarna. Dednna gång skapar jag 2 partitioner.

Ja msn messenger kanske är vettigt. Fast jag har aldrig orkat skaffa lol 🙂..

Angående flickan kan vi inte vara vänner just nu verkar det som 🙁... Hon påstår att allt bara blir så svårt och skit

Danny its comming back at you anytime 😄

hehe...hur gick det att formatera om musikdatron?

Men skaffa msn ifall du vill?då kan jag adda dej, eller du adda mej 🙁..

Vad jobbigt med dej och flikkan ;/...Du kanske hade mått bättre av att umgås med henne, eller så hade det kanske varit sämre?Vet inte...

Så kringlan, vad ska du göra i helgen?Blir det fest hos dej eller?Tänkte på din hals och det 😉 hehe

Postat

Danny its comming back at you anytime 😉

Hehe. Anytime.

Mig kan man vara vän med.

Vad trevligt *skakar hand med*

Postat (redigerat)
Så kringlan, vad ska du göra i helgen?Blir det fest hos dej eller?Tänkte på din hals och det  😄 hehe

Ja kan behöva lite ompyssling 🙂

Ska försöka skaffa msn på nåt smidigt sätt. Addar dig då. Lade ner MSN för ett tag sen, så mycket trevligare att träffa personer i verkliga livet 🙂.

[edit] fixade det nu. Vårt snack är nog mer offtopic än vad som är passande 😄

Redigerat av Kringlan
Postat

Så kringlan, vad ska du göra i helgen?Blir det fest hos dej eller?Tänkte på din hals och det  😉 hehe

Ja kan behöva lite ompyssling 🙂

Ska försöka skaffa msn på nåt smidigt sätt. Addar dig då. Lade ner MSN för ett tag sen, så mycket trevligare att träffa personer i verkliga livet 😆.

[edit] fixade det nu. Vårt snack är nog mer offtopic än vad som är passande 🙂

känns så...hehe...ahh men jag kommer in på nätet på måndag igennniväg mot götet..!!

Postat (redigerat)

Ser trailern framför mig.

"Åh, fast hon bor så långt borta" suckar kringlan.

"Kommer avståndet att vara för stort? Kommer elaka farbror egghuvud att sabotera allt? Var är nattvaktaren?" Säger en speakerröst till infernaliskt fejkade stråkar.

Ohh... jag är bara trött ursäkta mig.

[edit] min hotmail är som följer. kringlan05yeao@hotmail.com

adda när du kan 🙂

Redigerat av Kringlan
Postat
Ser trailern framför mig.

"Åh, fast hon bor så långt borta" suckar kringlan.

"Kommer avståndet att vara för stort? Kommer elaka farbror egghuvud att sabotera allt? Var är nattvaktaren?" Säger en speakerröst till infernaliskt fejkade stråkar.

Ohh... jag är bara trött ursäkta mig.

[edit] min hotmail är som följer. kringlan05yeao@hotmail.com

adda när du kan 😉

hahhaa =))faan vad kul... =)...faan idag är det jag som är hees...fast det berodde på att jag sjöng för mkt i helgen...ganska så högt...ojj... 🙂

Postat

Är detta en allmän skräptråd?

Bra! För då måste jag skriva av mig lite..

MIN STUDIOSTOL HAR PAJAT! DEN DÄR FINA GUNGELIGUNGSTOLEN I SKINN SOM MAN SITTER I OCH SOM ÄR SÅ MJUK OCH SKÖN OCH SÅ BEKVÄM, ÅSSÅ KAN MAN RULLA RUNT MED DEN! .. Det har hänt nåt med kolven i den för den sjunker ihop så fort jag sätter mig 🙁... Så nu måste jag ha en vanlig sketen köksstol att sitta på..

Men inget ont för nåt gott med sig, nu hamnar jag lite högre upp, vilket gör att jag hamnar mer linjärt med monitorerna 😛

/Daniel

Postat
Är detta en allmän skräptråd?

Bra! För då måste jag skriva av mig lite..

MIN STUDIOSTOL HAR PAJAT! DEN DÄR FINA GUNGELIGUNGSTOLEN I SKINN SOM MAN SITTER I OCH SOM ÄR SÅ MJUK OCH SKÖN OCH SÅ BEKVÄM, ÅSSÅ KAN MAN RULLA RUNT MED DEN! .. Det har hänt nåt med kolven i den för den sjunker ihop så fort jag sätter mig 🙂... Så nu måste jag ha en vanlig sketen köksstol att sitta på..

Men inget ont för nåt gott med sig, nu hamnar jag lite högre upp, vilket gör att jag hamnar mer linjärt med monitorerna 😄

/Daniel

Tråkigt att höra men mycket bra ur sensmoralsynpunkt.

Själv sitter jag alltid på en hård köksstol det må göra ont men man riskerar aldrig att somna framför datorn.

Nu när detta ändå är en allmän skräptråd tänkte jag säga det att JÄVLAR vad jobbigt det är att göra lajnad psykrock. Jag blir så förvirrad, hur jag än gör blir allt bara kneepigt. ach.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.