Midori Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 MSN Messenger? joo det får kanske bli det.. Ska prata med kringlan om det, så får vi ta ett gemensamt beslut om det 🙂
Kringlan Postat 24 november 2004 Trådstartare Postat 24 november 2004 (redigerat) Håller på att formatera om musikdatorn nu... för tredje gången.. Håller tummarna. Dednna gång skapar jag 2 partitioner. Ja msn messenger kanske är vettigt. Fast jag har aldrig orkat skaffa lol 🙂.. Angående flickan kan vi inte vara vänner just nu verkar det som 😄... Hon påstår att allt bara blir så svårt och skit Danny its comming back at you anytime 🙂 Redigerat 24 november 2004 av Kringlan
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 (redigerat) Danny its comming back at you anytime 😱 Hehe. Anytime. Mig kan man vara vän med. Redigerat 24 november 2004 av Danny Cort
Midori Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Håller på att formatera om musikdatorn nu... för tredje gången.. Håller tummarna. Dednna gång skapar jag 2 partitioner. Ja msn messenger kanske är vettigt. Fast jag har aldrig orkat skaffa lol 🙂.. Angående flickan kan vi inte vara vänner just nu verkar det som 🙁... Hon påstår att allt bara blir så svårt och skit Danny its comming back at you anytime 😄 hehe...hur gick det att formatera om musikdatron? Men skaffa msn ifall du vill?då kan jag adda dej, eller du adda mej 🙁.. Vad jobbigt med dej och flikkan ;/...Du kanske hade mått bättre av att umgås med henne, eller så hade det kanske varit sämre?Vet inte... Så kringlan, vad ska du göra i helgen?Blir det fest hos dej eller?Tänkte på din hals och det 😉 hehe
Midori Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Danny its comming back at you anytime 😉 Hehe. Anytime. Mig kan man vara vän med. Vad trevligt *skakar hand med*
Kringlan Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 (redigerat) Så kringlan, vad ska du göra i helgen?Blir det fest hos dej eller?Tänkte på din hals och det 😄 hehe Ja kan behöva lite ompyssling 🙂 Ska försöka skaffa msn på nåt smidigt sätt. Addar dig då. Lade ner MSN för ett tag sen, så mycket trevligare att träffa personer i verkliga livet 🙂. [edit] fixade det nu. Vårt snack är nog mer offtopic än vad som är passande 😄 Redigerat 25 november 2004 av Kringlan
Midori Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Så kringlan, vad ska du göra i helgen?Blir det fest hos dej eller?Tänkte på din hals och det 😉 hehe Ja kan behöva lite ompyssling 🙂 Ska försöka skaffa msn på nåt smidigt sätt. Addar dig då. Lade ner MSN för ett tag sen, så mycket trevligare att träffa personer i verkliga livet 😆. [edit] fixade det nu. Vårt snack är nog mer offtopic än vad som är passande 🙂 känns så...hehe...ahh men jag kommer in på nätet på måndag igennniväg mot götet..!!
Egghuvud Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Det här forumet börjar likna ett kärleksnäste... eller en dockysåpa. Skall de få varandra? Är det kärlek i luften?
Kringlan Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 (redigerat) Ser trailern framför mig. "Åh, fast hon bor så långt borta" suckar kringlan. "Kommer avståndet att vara för stort? Kommer elaka farbror egghuvud att sabotera allt? Var är nattvaktaren?" Säger en speakerröst till infernaliskt fejkade stråkar. Ohh... jag är bara trött ursäkta mig. [edit] min hotmail är som följer. kringlan05yeao@hotmail.com adda när du kan 🙂 Redigerat 25 november 2004 av Kringlan
Midori Postat 29 november 2004 Postat 29 november 2004 Ser trailern framför mig. "Åh, fast hon bor så långt borta" suckar kringlan. "Kommer avståndet att vara för stort? Kommer elaka farbror egghuvud att sabotera allt? Var är nattvaktaren?" Säger en speakerröst till infernaliskt fejkade stråkar. Ohh... jag är bara trött ursäkta mig. [edit] min hotmail är som följer. kringlan05yeao@hotmail.com adda när du kan 😉 hahhaa =))faan vad kul... =)...faan idag är det jag som är hees...fast det berodde på att jag sjöng för mkt i helgen...ganska så högt...ojj... 🙂
D Vibe Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Är detta en allmän skräptråd? Bra! För då måste jag skriva av mig lite.. MIN STUDIOSTOL HAR PAJAT! DEN DÄR FINA GUNGELIGUNGSTOLEN I SKINN SOM MAN SITTER I OCH SOM ÄR SÅ MJUK OCH SKÖN OCH SÅ BEKVÄM, ÅSSÅ KAN MAN RULLA RUNT MED DEN! .. Det har hänt nåt med kolven i den för den sjunker ihop så fort jag sätter mig 🙁... Så nu måste jag ha en vanlig sketen köksstol att sitta på.. Men inget ont för nåt gott med sig, nu hamnar jag lite högre upp, vilket gör att jag hamnar mer linjärt med monitorerna 😛 /Daniel
Kringlan Postat 2 december 2004 Trådstartare Postat 2 december 2004 Är detta en allmän skräptråd? Bra! För då måste jag skriva av mig lite.. MIN STUDIOSTOL HAR PAJAT! DEN DÄR FINA GUNGELIGUNGSTOLEN I SKINN SOM MAN SITTER I OCH SOM ÄR SÅ MJUK OCH SKÖN OCH SÅ BEKVÄM, ÅSSÅ KAN MAN RULLA RUNT MED DEN! .. Det har hänt nåt med kolven i den för den sjunker ihop så fort jag sätter mig 🙂... Så nu måste jag ha en vanlig sketen köksstol att sitta på.. Men inget ont för nåt gott med sig, nu hamnar jag lite högre upp, vilket gör att jag hamnar mer linjärt med monitorerna 😄 /Daniel Tråkigt att höra men mycket bra ur sensmoralsynpunkt. Själv sitter jag alltid på en hård köksstol det må göra ont men man riskerar aldrig att somna framför datorn. Nu när detta ändå är en allmän skräptråd tänkte jag säga det att JÄVLAR vad jobbigt det är att göra lajnad psykrock. Jag blir så förvirrad, hur jag än gör blir allt bara kneepigt. ach.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.