Björn Olsberg Postat 8 januari 2009 Trådstartare Postat 8 januari 2009 Och gått över till sprit tydligen, eller vad var det för svammel i hans tacktal - något om att han inte fick pissa på gatan utan att polisen tar honom? Och han var tvungen att luta sig på presentatör-tanten pga oförmåga att stå rakt ens... Pinsamt om så är fallet, jag hoppas bara att det var nervositet. Nu har jag dock inte sett galan så jag kan inte yttra mig huruvida han var nykter eller inte. Men jag hoppas att det inte var så 🙂 Nästa gång kanske det är jag som får pris, då ska ni få höra på tacktal, och riktiga tårar mina vänner 😉 Förklaring finns i länken i mitt förra inlägg 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Vars tog Dannys lilla rektum-pokal vägen då?
Björn Olsberg Postat 8 januari 2009 Trådstartare Postat 8 januari 2009 Se Papperskorgen. Den diskussionen hörde inte till ämnet.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Se Papperskorgen. Den diskussionen hörde inte till ämnet. ok då vet jag... 🙂
Mats Stålbröst Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Studio bloggar från Grammisgalan: http://blogg.idg.se/studio/ /Mats
EmKay Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 (redigerat) Ja Kleerup va rätt skitnödig eftersom drogkommisionen va på plats och tom krävde urinprov på de artister som såg "misstänkta" ut. Han kommenterade det tom i sitt tack tal när han tog emot sitt sista pris. Redigerat 9 januari 2009 av EmKay
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.