Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det går tydligen väldigt dåligt för Digi Design i alla fall i sverige.

Hörde att det tyvärr blivit nedskärningar på Digi Designs kontor i sverige och det med väldigt kort varsel.

Tråkigt för de som fått gå. Framför allt för en av rävarna!

Jag sponsrade dem iaf med att uppdatera till 8:an fast jag inte är ett PT fan men tänkte ge PT en ny chans.

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Trist!

Det är tufft att sälja dyra system när det inte finns några pengar i Sverige vare sig i musik eller film/tv.

Postat

Halloj,

Det kan lätt se ut som nedskärningar, och man kan också rent naturligt dra paralleller med den finansiella situationen i Sverige, men så är inte fallet trots allt. Det som sker inom hela Avid koncernen är en sammanslagning och konsolidering av alla företag till ett. Vi var totalt 9 företag som blir till ett. Detta har pågått under en lång tid nu och det påbörjades långt innan vi hade någon form av finanskris i Sverige.

Micke

Digidesign

Postat (redigerat)

Betyder det M-Audio under samma tak som Pro Tools? Ligger M-Audio kvar hos Luthman isf?

Redigerat av joachime
Postat

jasså...

får man veta var man fick sådana informationer, 4 trax?

och vem är den gamla räv som fick gå? den mäktiga micke är här på forum och svarar... det är inte många kvar...

sen så är det frågan om "det går vädigt dåligt"... jag vet inte, allt är relativ... man kan också vända på det hela och säga att de har blivit mycket, mcyket fler...

Postat
Hallå där!

Jag läste din tråd, och när det gäller M-Audio så är jag rätt stekt, då vi bara jobbar med HD och LE.

Sorry!

Micke

Ingen fara skedd. Tack för att du tog dig tid att läsa! 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.