millfordhaven (oregistrerad) Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Hej Jag söker samarbete i musik projekt, då jag själv ej är duglig till sång så söker jag samarbete med personer som vill skapa tillsammans med mig på distans helst med text och sång som inriktning. Jag gör musik från Lo-fi till alt.rock. Är det någon som har tips om utlänska sajter där det finns de som har intresse av att utbyta musikskapande. Lyssna gärna på ett smakprov av min musik på www.isound.com/millfordhaven Mvh / Thomas
Robster Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 HejJag söker samarbete i musik projekt, då jag själv ej är duglig till sång så söker jag samarbete med personer som vill skapa tillsammans med mig på distans helst med text och sång som inriktning. Jag gör musik från Lo-fi till alt.rock. Är det någon som har tips om utlänska sajter där det finns de som har intresse av att utbyta musikskapande. Lyssna gärna på ett smakprov av min musik på www.isound.com/millfordhaven Mvh / Thomas Riktigt bra musik, keep up the good work! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.