strumpan_metal Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Tja, I en av låtarna till vår debutskiva för Emberstorm så vill jag ha brutal skriksång. 😛 Det ska svänga och vara rått, och denne person föreställer ingen mindre än Tutankhamon (en gammal mumie) själv, vem skriker ut sin vrede efter att graven plundrats. Legenden säger att människor dog under "mystiska omständigheter" och därav låttiteln, Cursed for Eternity. 🙂 Länk till låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag Text till låten: Lyrics Jag har själv lagt lite "slaskgrowl" om du som är rätt gubbe undrar hur jag hade tänkt mig takten i det här. Denna slask låter brutalt dåligt så jag lägger därför inte upp den här på forumet. 🙂 _______________________________________________________________________________ Hur gör vi det här? Ja antingen så dammar du in dig själv hem till mig i Västerås och vi spelar in, eller så spelar du själv in hemma i vettig kvalitet och skickar över filerna. Är du intresserad? Känner du någon som skulle vara? osv osv... Hör av dig! Skivan på 50 minuter är tänkt att släppas i Februari. Resterande låtar finns att lyssna på om någon skulle vara intresserad. Rock n Rolf Hälsningar/Pete Walkmountain
Fangus Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Skyssta grejjer, om inte min röst hade pajjat så hade jag gärna gjort ett lite försök 😛 Känner tyvärr ingen heller, men kan höra mig för om någon dyker upp!
strumpan_metal Postat 6 januari 2009 Trådstartare Postat 6 januari 2009 Skyssta grejjer,om inte min röst hade pajjat så hade jag gärna gjort ett lite försök 😳 Känner tyvärr ingen heller, men kan höra mig för om någon dyker upp! Tjenare! Det var tråkigt med rösten och hoppas den snart blir bättre. Hör gärna av dig om det är någon annan du känner som skulle vara intresserad. 😛 Hälsn/Pettan
DrHans Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Tja vet inte riktigt vad du är ute efter för röst. Du kan ju lyssna på min myspace där ligger lite exempel iallfall
strumpan_metal Postat 6 januari 2009 Trådstartare Postat 6 januari 2009 Tja vet inte riktigt vad du är ute efter för röst.Du kan ju lyssna på min myspace där ligger lite exempel iallfall Tja Hans. Lade till dig på Myspace. Det låter intressant. 🙂
DrHans Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Tja vet inte riktigt vad du är ute efter för röst.Du kan ju lyssna på min myspace där ligger lite exempel iallfall Tja Hans. Lade till dig på Myspace. Det låter intressant. 😛 Kul! Mailat dig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.